biztosítás

Digitális ügyfél-azonosítás gyorsan és kényelmesen

2020.05.18.

Az Allianz Hungária Zrt. életbiztosítási termékei már online is megköthetők az újonnan bevezetett teljes mértékben digitális ügyfél-átvilágítás technológiának köszönhetően.

A hazai biztosítói piacon az Allianz Hungária az elsők között vezette be az ügyintézést, valamint az értékesítési folyamatokat egyszerűbbé, kényelmesebbé és gyorsabbá tévő digitális technológiákat. A vállalat utas-, lakás- és gépjármű-biztosításait követően, az életbiztosítások szerződéskötési folyamatai is teljes mértékben digitálissá – azaz érintés és papírmentessé – váltak.

Az életbiztosítások esetében a pénzmosásról szóló törvény által előírt kötelező ügyfél-átvilágítást az Allianz Hungária Zrt. megbízott partnere a Techteamer Kft. végzi el a jogszabályokban auditált rendszerein keresztül. A folyamat az ügyfél számára kényelmesen, az általa meghatározott időpontban, legfeljebb negyedórát vesz igénybe.

„A távoli ügyfél-átvilágítás egy nagyon egyszerű és mindenki számára kényelmes folyamat. Amennyiben az ügyfél és a tanácsadó nem találkozik személyesen, akkor a törvény által előírt kötelező átvilágítást a megbízott partnerünk végzi el, webes videó kapcsolaton keresztül, az ügyfél által előre meghatározott időpontban” – írta le röviden a folyamatot Tóth Balázs, az Allianz Hungária Zrt. értékesítési hálózatáért felelős vezetője. „Országos hálózatunk több mint 270 ponton áll ügyfeleink rendelkezésre, és közel 700 ezer ügyfél szerződését gondozza. Üzletkötőink tapasztalata szerint a jelenlegi helyzetben egyre inkább előtérbe kerülnek a kockázati életbiztosítások, így a frissen bevezetett technológiának és a már meglévő informatikai megoldásoknak köszönhetően még gyorsabban és egyszerűbben szolgálhatjuk ki ügyfeleinket. – tette hozzá Tóth Balázs.

Az Allianz Hungária korábban, március végén tovább bővítette online digitális megoldásait. Az Online Kárstátuszkövető alkalmazással az ügyfelek a Casco károk mellett gépjármű-felelősségbiztosítási károk esetében is intézhetik ügyeiket.

A vállalat Allianz ConnX kárbejelentő alkalmazása pedig egy gyors, kényelmes megoldás, amivel az ügyfelek azonnal az okoseszközükről intézhetik a kárbejelentést lakás és gépjárműkárok esetén. Az Allianz Hungária statisztikái szerint a lakásbiztosítások kárszemléjének már kétharmada ezzel az online videós alkalmazással történik. Ezekben az esetekben a kárszakértő által perceken belül megtörténik a felmérés, a kalkuláció. A felajánlott kártérítési összeg elfogadását követően az akár 24 órán belül az ügyfél bankszámláján lehet.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2020.08.10
Harmincöt autós igyekezett a megengedettnél is jobban a Balatonra, volt, aki 177, más 193 km/h-s....
2020.08.10
Az LC Convertible ősszel debütáló, limitált szériás különleges kivitelének kék-fehér színvilága a....
2020.08.10
Júliusban biciklis rekord született a Tisza-tónál: 18 075, a duzzasztóművön áthaladó kerékpárost....
2020.08.10
A britekhez képest szerencsésnek mondhatják magukat a francia autókereskedők, akik a korlátozások....
2020.08.10
A megszokott hárommal ellentétben csak egy szabadedzést rendeznek majd Imolában, a Forma-1-es....
2020.08.10
A MOL használt sütőolaj-gyűjtő programja 2011-ben indult, és azóta több mint 1900 tonna sütőolaj....
2020.08.10
A világ legnépszerűbb SUV-ja, a szegmensének értékesítéseit hazánkban is vezető Toyota RAV4....
2020.08.10
Balesetek, torlódások, rendkívüli közlekedési események – az Útinfom jelentése szerint sok helyen....
2020.08.10
Kétóránként történt súlyos, személyi sérüléses baleset a hétvégén – derül ki a police.hu friss....
2020.08.10
Japánban több mint 10 millióan vannak a 70. életévüket betöltött autósok, ami 90 százalékos....