Porsche 911 Cabriolet
Kevesebb, mint két hónappal a történelmi esemény, nevesül a Porsche 911 új generációjának bemutatója után, máris leleplezték a kabrió változatot. Nagy meglepetéseket nem hozott a fejét vesztett változat, karcsú vonalakkal oldották meg a puhatető vonalvezetését. Ami talán a legfontosabb, hogy az új hidraulikus rendszernek köszönhetően gyorsabb lett a tetőnyitási folyamat, az új 911 Cabriolet mindössze 12 másodperc alatt dobja tetejét, ráadásul mindezt 50 km/h-ig gond nélkül megtehetjük, hiszen milyen ciki már a szerpentinen ezért félreállni, nem igaz? Nem csak gyorsítottak, erősítettek is a tetőszerkezeten, az új merevítéseknek köszönhetően nem púposodik nagy tempónál sem a vászon, illetve nyitott tető esetén automatikusan felkúszik egy szélfogó is, ami a belőtt hajunkat hivatott védeni.
Bevezetésekor Carrera S és Carrera 4S változatokban érhető majd el a kabrió sportautó, amikben 443 lóerőt teljesít a duplaturbós, 3,0 literes boxermotor, egy 8-fokozatú PDK válton keresztül. A Carrera S végsebessége 306 km/h, a 0-100-as sprintre mindössze 3,7 másodpercre van szüksége, míg az összkerekes 4S már 3,6 másodperc alatt éri el a 100 km/h-s tempót, de csak 304 km/h a végsebessége. A nüansznyi különbségeknél azonban sokkal fontosabb, hogy sikerült javítaiunk a merevségen, illetve, hogy most először rendelhető lesz a Porsche Active Suspension Management rendszerével is, amit aktiválva akár 10 mm-rel is lejjebb ülhet a kabrió 911-es. Az első darabokat már nyáron leszállíthatják.