Most pénteken, december 5-én magyari idő szerint hajnali háromkor epikus modell leleplezésre készül a Toyota Csoport: három elképesztő sportautó világpremierjét tartják Japánban, amelyet a világ többi részén élőben követhet az autórajongók közössége.
A Capricorn 01 Zagato analóg mutatókkal és ötsebességes manuális váltóval jelenik meg.
Lepkesúlyú, bivalyerős és benzines, ez tényleg örömautózásra való.
Noha korábban arról szóltak a hírek, hogy az összes sportos Renault modell Alpine néven fut majd, ez korántsem biztos, hogy így marad sokáig.
Egy szűk, ám annál jövedelmezőbb piaci szegmenst készül kiaknázni a Lexus: japán lapértesülések szerint a következő generációs RX megkaphatja a fejlesztés alatt álló kétliteres, turbós hibrid sportmotort, amellyel leemelheti a legerősebb Lexusnak járó koronát a legendás LFA fejéről.
Az utolsó manuális váltós Ferrari több, mint egy évtizede készült el.
Még 2019-ben mutatták be a P72-es koncepcióját, azóta mind a tervezett 72 darab modell rég elkelt.
Bár szerintem az eredeti 8C formatervét lehetetlenség túlszárnyalni, egy még sportosabb, pályára szánt változat pontosan így nézhetett volna ki.
Így kell visszahozni a köztudatba egy márkát, aminek a neve egykor összefolyt az autósport világával. Éles rali gyorsaságikon debütált a Lancia Ypsilon Rally4 HF.
Bár csak egyetlen métert tett meg fejjel lefelé, a teljesítmény így is lenyűgöző.