Volkswagen USA

DSG-telenítik a VW Taost Amerikában

2024.09.24.

A vásárlók nem elégedettek a DSG váltó gyorsaságával, így a Volkswagen rövid úton belül cseréli azokat. Vajon ez elképzelhető lenne Európában is?

Aki olvassa a tengerentúli híreket, az valószínűleg már észrevette, hogy odaát nagyon más a vásárlók érdekérvényesítési ereje, mint nálunk. Ha egy termék nem felel meg az igényeknek, vagy mást igér, mint amit teljesíteni tud, akkor gyorsan bíróság előtt találhatják magukat a legnagyobb cégek is. Valami ilyesminek lehetünk tanúi az összkerekes Volkswagen Taos esetében is, aminek vásárlói visszajelzések alapján cserélik ki a DSG váltóját egy hagyományos automatára. Mindezt közvetlen azután, hogy egy házaspár beperelte a BMW-t, amiért az X1 új duplakuplungos automatája annyira lassan vált néha (akár 7 másodpercet is várni kell), hogy életveszélyes használni.

Úgy tűnik, hogy egy ilyen pert szeretne megúszni a Volkswagen azzal, hogy még időben kicseréli a Taos 4Motion DSG-jét egy hagyományos nyolcfokozatúra, amilyet a nagyobb modellekben is használnak, és ami a tengerentúlon egyáltalán nem szokatlan. A legtöbb modell hagyományos automatát használ odaát, csak nálunk terjedtek el ilyen mértékben a duplakuplungos szerkezetek. Amerikában például az egyetlen modellek, amik még használják a DSG technológiát, a Taoson kívül a Golf GTI és R modellek maradtak. A VW szóvívője hozzátette: „Van némi késlekedés a DSG esetében, amit az amerikai vásárlók nem kedvelnek, hacsak nem egy teljesítménymodellről van szó. Azt érzik, hogy az autójuk elromlott és nem reagál. Úgyhogy szeretnénk a hagyományos SUV-jaink élményét nyújtani a vásárlóinknak egy hagyományos automatával.”

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.05
Az Autós Nagykoalíció a 2025/2026-os tanévben is meghirdette az Autós Szakmák Tanulmányi Versenyét....
2025.12.05
Made in Európa.   ..
2025.12.05
Csütörtök este egy személy meghalt egy közlekedési balesetben Halbturn és Andau (Neusiedl am See....
2025.12.05
Az európai autóipar bealudt, majd elkezdte saját maga alatt vágni a fát. Az ilyen lépések eredménye....
2025.12.05
A két év múlva megvásárolható GR GT legalább 650 lóerős, V8-as ikerturbós benzinmotorra épülő....
2025.12.05
A Stellantis-csoporton belül működő Peugeot az elmúlt években több kihívással szembesült, de a....
2025.12.05
Hétfőtől elérhetőek lesznek a 2026-ra érvényes éves autópálya-matricák. 2025. december 8-tól a jövő....
2025.12.05
A napokban állt Föld körüli pályára a Széchenyi István Egyetem iker műholdja a Hunity kisműhold....
2025.12.05
A közúti közlekedés legfőbb témája, a halálos és személysérüléssel járó balesetek csökkentése.....
2025.12.05
Megpróbált meglépni a járőrök elől egy autós, aki ittasan ült volán mögé. Mint kiderült, ő maga is....