Genfi Autószalon
A 2002-es Astra OPC X-treme tanulmányhoz hasonlóan ismét egy Astra versenyautóból készített az Opel utcai változatot. Nagy különbség a 12 évvel ezelőtti tanulmányautóhoz képest, hogy az új sportmodellből gyártani is fognak egy kisebb szériát. Az OPC Extreme lesz minden idők leggyorsabb és legerősebb közúti engedéllyel rendelkező Astrája, ennek megfelelően minden példány az Opel Motorsport hivatalos színeiben pompázik majd.
A kisszériás modell egyenes ági leszármazottja az Astra OPC Cup versenyautónak, amely a nürburgringi hosszútávú versenyeken vesz részt. Egyelőre csak annyit árultak el az autóról, hogy a normál Astra OPC-hez képest sok fémből készült karosszériaelemet szénszálasra cseréltek a tömegcsökkentés érdekében. A hatalmas szárny, a bukócső, a versenyülések és a hatpontos övek megjelenése is eltérés a 280 lóerős mezei OPC-hez képest.