Volkswagen Amarok
A kétliteres, négyhengeres helyett háromliteres V6-os TDI motorral szereli a Volkswagen a felfrissített Amarokot. A korábbinál simább járású motor 163, 204 és 224 lóerős változatban lesz elérhető, utóbbinak 550 Nm a nyomatéka 1500-as fordulatszámnál.
Ez jelentősen felülmúlja a régi dupla turbós kétliteres 180 lóerejét és 420 Nm-ét. A legerősebb motor a nyolcfokozatú Tiptronic automatával párosítva 7,6 liter gázolajat fogyaszt átlagosan, ami kevesebb a régi kétliteres fogyasztásánál.
Alapáron csak hátul hajt a kocsi, a kézi váltóshoz kapcsolható összkerékhajtást, az automataváltós kivitelekhez pedig Torsen differenciálműves állandó összkerékhajtást lehet venni felár ellenében.
A további változások között meg kell említeni, hogy megnövelték a tárcsafékek méretét, és erősebb lett a kormányzás rásegítése, ami a Volkswagen szerint precízebbé teszi az Amarok irányítását.
Kívülről csak apró módosítások történtek a fényszórók és a hűtőmaszk környékén, de belül teljesen lecserélték a műszerfalat. A csúcsváltozat 20 colos felniket, bi-xenon fényszórókat és LED világítású küszöböket kap.
Nőtt a vontatható tömeg, 3,2-ről 3,5 tonnára. Az egytonnás terhelhetőségű platón természetesen elfér a szabványos euro raklap.