Ferodo

Ferodo fékbetétek lassítják a német prémiumokat

2015.12.02.

A Federal-Mogul Motorparts, amely a Federal-Mogul Holdings Corporation (NASDAQ: FDML) egyik divíziója, ma bejelentette, hogy az új Audi A4-en eredeti felszerelésként fogják alkalmazni a Ferodo® Eco-Friction® fékbetéteket. A Mercedes után, amely a legújabb C-osztályán már eredeti felszerelésként alkalmazza az Eco-Friction fékbetéteket, az Audi a következő olyan jelentős gépjárműgyártó, amely igénybe kívánja venni a Ferodo környezetbarát technológiáját fékrendszerei vonatkozásában.

Úttörő vállalkozásként a fékrendszerek terén, a Ferodo ezzel az eredeti felszerelésként jóváhagyott, környezetbarát technológián alapuló, alacsony réztartalmú és rézmentes Eco-Friction fékbetétekből álló termékcsaláddal fog megjelenni az utópiacon. A választék a jelenlegi premier termékcsalád 90 százalékát fedi le, de ez az arány 2016 elejére 95 százalékra fog emelkedni. Az ügyfeleink és a szerelőműhelyek a fékek cseréje során már ennek az eredeti felszerelésként elfogadott technológiának az előnyeit élvezhetik, méghozzá annak tudatában, hogy környezetkímélőbb fékbetéteket fognak használni.

A kisebb réz- és nehézfém-tartalom, valamint a csökkentett fékpor-kibocsátás miatt e termékcsalád nem csupán a környezetet óvja, hanem a legutóbbi tesztek azt is kimutatták, hogy az Eco-Friction fékbetétek sokkal jobb fékhatást biztosítanak a hagyományos rézalkatrészekkel szemben: egy Mk6 Volkswagen Golf gépkocsi esetében például 10 százalékkal csökken a fékút 100km/h sebességnél történő fékezéskor.

A legfrissebb teljesítménytesztek igazolták, hogy az Eco-Friction fékbetétek nem csupán elérik a hagyományos, rézalapú alkatrészek teljesítményét, de jelentős előrelépésként is lehet rájuk tekinteni. A népszerű Mk6 Volkswagen Golf esetében 100 km/h-ról való fékezés során a féktávolság 10 százalékkal, 115 km/h-nál pedig 17 százalékkal csökkent. A könnyű haszongépjárművek számára szintén előnyt jelentenek az Eco-Friction betétek: a Peugeot Boxer és a Fiat Ducato esetében a féktávolság 12 m-rel rövidült 100 km/h-nál, és 16 m-rel 115 km/h-nál. A teszteket egy független vizsgálócég, a MIRA Ltd (Egyesült Királyság) végezte, és a közzétett eredmények a Ferodo és a második legjobban teljesítő termék összehasonlításán alapulnak.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.03.28
Dr. Szászi István, a Bosch csoport vezetője Magyarországon és az Adria régióban volt a vendége a....
2024.03.28
A jelenlegi Fiat 500-as modellt nem tervezik átalakítani a júliusi szabályzások szerint, az EV-....
2024.03.28
Halálra gázolta egy kisbusz sofőrje Nagykálló térségében nyírbátori mérnökségünk kollégáját, Tibort....
2024.03.28
Károkozás (25%), türelmetlenség és akadályoztatás (23%), fizetős, vagy ingyenes (10%) - leginkább....
2024.03.28
Nem csak a gyorsan hajtó autósok, hanem a motorosok is nagy kockázatot vállalnak – írja a Kronen....
2024.03.28
Kedden tragikus kimenetelű közúti baleset történt, amely során egy BMW és egy Nissan ütközött....
2024.03.27
Új módszerrel küzdenek a gyorshajtók ellen Ausztriában: elkobozzák autójukat. Gondoljunk bele, hogy....
2024.03.27
- A Volkswagen-csoporthoz tartozó tömegmárkák (Core csoport) összesített árbevétele tavaly 21....
2024.03.27
- Országszerte nagy területen megerősödik a szél csütörtökön, és leginkább a Dunántúlon és az....
2024.03.27
A BMW 8400 eurós bónuszt fizet az alkalmazottaknak – írja az automobilwoche.de.   ..