Ford Magyarország

A Ford Magyarország másodszor utasította maga mögé Európát

2016.02.26.

Szoros versenyben ismét a magyar Ford nyerte a Ford of Europe ügyfélszolgálati versenyét.

A Ford európai központja minden évben pontozásos versenyt rendez az Európa 50 piacán dolgozó Ford ügyfélszolgálatok között: a megmérettetést a 2014-es sikert megismételve 2015-ben ismét a magyar csapat nyerte. Az első helyezés azért is nagyon komoly eredmény, mert az elégedett ügyfelek visszajelzései alapján megszületett eredmény objektív képet ad a magyar szakemberek elhivatottságáról és szaktudásáról.

A pontozásos verseny során a pontokat maguk az ügyfélszolgálatokat megkereső ügyfelek adják, akik a szervizlátogatást követően egy, a részükre kiküldött ügyfél-elégedettségi kérdőíven jelezhetik elégedettségi szintjüket. A kérdőíveken feltüntetett pontszámok alapján a havi átlagban legjobb 15 ország ügyfélszolgálati központja vesz részt a versenyben.

A megmérettetés folyamatos, verseny 5 hónapig tart, amelyben minden hónap egy külön etapként szerepel. A végső eredményt ezen részeredmények összessége adja meg, tehát a kiemelkedő teljesítmény mellett nagyon fontos ennek a színvonalnak a folyamatos fenntartása is.

A verseny a tavalyi évben is igen kiélezettnek bizonyult, végül szoros hajrában Ausztriát és Norvégiát megelőzve ismét a magyar Ford ügyfélszolgálat nyerte meg, így a korábbi években nyertes Hollandia, Norvégia, Írország, Görögország és Svédország után  immár másodszor marad nálunk a vándorkupa.

„A Ford tavaly megkezdett új ügyfélélmény stratégiájával új vásárlói élményt honosít meg Magyarországon, a 3 FordStore megnyitásával Magyarországon is még magasabb szintre kerül a Ford ügyfelek magas szintű kiszolgálása. A Vignale programban kiemelt szerep jut a Vignale tulajdonosok 7/24 kiszolgálásának. A szervizelésre szoruló gépjármű elhozatalát és visszavitelét vagy akár az autó mosását is 24 órában, rugalmasan, az ügyfél idejének és kényelmének maximális figyelembe vétele mellett szervezik kollegáim. Ez komoly elvárásokat támaszt az ügyfélszolgálattal szemben is. Ügyfeleink visszajelzései alapján sikerült megfelelnünk az elvárásaiknak” – nyilatkozta Málik Zsolt ügyfélszolgálati koordinátor, a díjnyertes team vezetője.

 „Emellett mindenképpen szeretném kiemelni azt, hogy bár a díjat én vettem át, az egy nagyszerű csapatmunka gyümölcse, és az érdem mindazoké a kollégáké, akik ez idáig segítettek, és továbbiakban is segítenek abban, hogy a Ford Magyarországot megkereső ügyfelek gyors és színvonalas kiszolgálásban részesüljenek.” – teszi hozzá Malik Zsolt.

„A Ford magyarországi ügyfél-elégedettségi visszajelzései évek óta Európa legjobbjai között szerepelnek mind a Fordon belül, mind pedig a versenytársainkhoz viszonyítva, ami kiváló visszaigazolás számunkra arról, hogy a mi és márkakereskedőink elkötelezettsége ügyfeleink legmagasabb szintű kiszolgálására gyakorlati eredményekben is megmutatkozik.” – mutat rá Károly Róbert Ford magyarországi alkatrész-értékesítési és vevőszolgálati igazgatója.

„Ez az elismerés különösen fontos visszajelzés egy olyan területen, ahol ügyfeleink általában valamilyen problémával keresnek meg bennünket, amelyet kiválóan felkészült kollégáink a díj tanúsága szerint jellemzően sikerrel orvosolnak. Az elmúlt években olyan, az ügyfeleink körében elismerést kiváltó szolgáltatásokat is fejlesztettünk, mint az Ford Szervizcsomag, Árgarancia ill. fixáras szolgáltatások, vagy a legújabb büszkeségeink a Szerviz Mobil App és az ügyfelek idejéhez jobban igazodó Online Szerviz Bejelentkezés .” – teszi hozzá Károly Róbert.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.09
Globális terjeszkedés új márkával, modellparádéval, hyperversenyautóval. ..
2025.12.09
A forgalom-ellenőrző járőrök 11 perc különbséggel kétszer is bemérték ugyanazt a személygépkocsit....
2025.12.09
Az újenergiás autók (NEV) kínai piaca erős, a verseny egyre kiélezetebb, de aligha jelent veszélyt....
2025.12.09
Milan Nedeljković lesz a BMW AG igazgatótanácsának új elnöke. A müncheni központú vállalatcsoport....
2025.12.09
Egy különleges, négynapos utazás, ahol a luxus, a kaland és a Lamborghini vendégszeretete....
2025.12.09
A karácsonyi lézerfények veszélyeztethetik a légi közlekedést, a nem biztonságos termékek vásárlása....
2025.12.09
A Lexus újraértelmezi az LS betűszót. Jelentése többé nem „Luxury Sedan”, hanem „Luxury Space”,....
2025.12.09
Újranyitja marosvásárhelyi bázisát és márciustól kilenc új célállomásra indít járatot a Wizz Air -....
2025.12.09
Kigyulladt egy kamion az M5-ös autópálya Szeged felé vezető oldalán Hernádnál, ezért a sztráda....
2025.12.09
A benzines csúcsmotorral is kipróbáltuk a BMW 2-es Gran Coupét. Jó utazóautó igényes ügyfeleknek. ..