teherautó
A Starship 1.0 és 2.0 sikerére építve a 3.0 Hybrid tovább feszegeti a határokat, hogy bemutassa, a jelenleg elérhető technológiák hogyan csökkenthetik a CO2-kibocsátást, és növelhetik az üzemanyag- és áruszállítási hatékonyságot. Az új modellt a kínai FAW Jiefang gyártóval közösen fejlesztették ki, és ez az első alkalom, hogy a Shell Starship projekt globálisan is kiterjedt. A Starship 3.0 Hybrid demonstrálja, hogy az ágazati összefogás milyen átalakító eredményekhez vezethet az energiafelhasználás és a károsanyag-kibocsátások csökkentésében.
Az Automechanika Frankfurt kiállításon a globális kereskedelmi áruszállítás szektor képviselői először ismerhették meg a Starship 3.0 Hybrid tesztfutamának eredményeit, amelyek figyelemre méltó üzemanyag-takarékosságot, árutonna-hatékonyságot és CO2-csökkentést mutattak. A Starship 3.0 Hybrid 23,3 L/100 km fogyasztást ért el a Shell FuelSave Diesel üzemanyaggal, míg a Shell Diesel Renewable Blend használatával ez az érték 22,7 L/100 km-re csökkent. Mindkét eredmény jelentős javulást mutat a kínai átlaghoz képest, amely 32,5 liter/100 km.
A rakomány-tonna hatékonyság tekintetében a Starship 3.0 Hybrid 140,3 tonna-km/liter értéket produkált Shell Fuel Save Diesel üzemanyaggal és 144,1 tonna-km/liter értéket Shell Diesel Renewable Blend használatával, ami 39%-os javulás a kínai átlaghoz képest.
Mi a titka a takarékosságnak?
A Starship 3.0 Hybrid a kimagasló eredményeit többek között az alábbi energiahatékonysági technológiákkal érte el: FAW fejlett hibrid hajtáslánc, Bio Diesel üzemanyag, fejlett aerodinamikai megoldások, optimalizált telematikai és vezetői visszajelző rendszerek, alacsony gördülési ellenállású gumik és napelemek.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!