nemzetközi

ICDP tavaszi találkozó: vevők megszerzése és megtartása

2015.03.16.

Egy Párizstól északra fekvő varázslatos kis településen, Chantilly-ban tartja március 17-18. között soron következő szakmai találkozóját az ICDP. Az autóipari kutatásokkal foglalkozó nemzetközi szervezet tavaszi rendezvényének témája a vevők megszerzése és megtartására irányul. A kétnapos eseményt a prezentációk mellett workshopok és kötetlen szakmai beszélgetések színesítik. A nyitónapon szó lesz többek között az ICDP elmúlt időszakának eredményeiről, és (a már általunk is megírt) 2015-2016-os akciótervéről. Mindezeken túl a felkért előadók esettanulmányokat is hoznak magukkal a sikeres kereskedelmi stratégiákról.

Az ICDP 2014-2015-ös programjával a szervezet tagjai annak idején azt tűzték ki célul, hogy autóipar disztribúciós folyamatainak minden szereplője számára támogatást adjanak, segítve például a kiskereskedőket az értékesítési tervek kidolgozásában és végrehajtásában. Szembenézve a piaci trendekkel, a változó vásárlói magatartással, és az új technológiák által nyújtott lehetőségekkel és kihívásokkal az ICDP meghatározta, hol és hogyan kell új megközelítés mentén beavatkozni a szektor működésébe, hol szorul továbbfejlesztésre a szervezeti struktúra és a folyamatok, és hogyan lehet megbirkózni a piacra lépő új versenytársakkal. Különösen fontosnak értékelték a vevők hatékony megszólítását és a velük való kapcsolattartást a vásárlást megelőzően, közben és után egyaránt. Ez egyrészt hozzájárulhat a vásárlói elégedettség növeléséhez, másrészt a tulajdonlási cikluson keresztül ennél még több értéket hordozhat mind a vevő mind az eladó számára. Éppen ezért lesz ez a terület a kulcs témája az ICDP 2015. tavaszi találkozójának.

Az ICDP tavaszi találkozójának helyszíne, a festői szépségű francia város, Chantilly

A szakemberek gondolatébresztő kulcskérdéseikkel már készülnek az interaktív előadásokra és workshopokra. Ezek pedig – a teljesség igénye nélkül – a következők:

1.       Hogyan változnak a vásárlói szokások, és hogyan tudja a szektor hatékonyabban megszólítani a meglévő és potenciális vevőket még a kereskedővel való találkozás előtt?

2.       Mennyire lehet jól kiszolgálni a meglévő csatornákon keresztül a flottavásárlókat?

3.       Hogyan lehet felkészíteni a hálózatokat a minden értékesítési csatornát átölelő jövőre?

4.       Hogyan lehet az újautó értékesítés esetében még jobban törekedni a termékválaszték és az átfutási idők egyensúlyára?

5.       Hogyan tudnának a kereskedők jobban teljesíteni a használtautó értékesítés területén?

6.       Milyen stratégiai lehetőségek állnak rendelkezésre annak érdekében, hogy a szereplők tudjanak valamit kezdeni az egyre gyengülő értékesítés utáni piaccal?

7.       Hogyan tudná a szektor sikeresen kiaknázni a telematikát, mint a megtartás egyik lehetséges eszközét?

8.       Az online csatornák valóban képesek forradalmasítani az alkatrészek piacát?

9.       Mit érdemes kezdeni a mobilitási csomagokkal, mint az autóvásárlás alternatívájával?

A kétnapos szakmai rendezvény lehetőséget biztosít majd arra, hogy a résztvevők részletesen megvitassák a fenti témákat, és folytassák az ICDP munkáját az értékesítési szektor fejlesztésének területén. A találkozó eredményeiről és tapasztalatairól beszámolunk majd az Autószektor hasábjain.

 

Az oldal fő támogatója

 

2021.10.26
A ŠKODA FABIA negyedik generációja az „Európa legjobb autóvétele 2022-ben” címért folyó küzdelem....
2021.10.26
A Tesla több milliárd eurós megrendelést kapott a Hertz autókölcsönző cégtől 100 000 elektromos....
2021.10.25
Lezárták a sztráda Budapest felé vezető oldalát - kamion ütközött furgonnal és két személyautóval....
2021.10.25
Kevés olyan fontos család van az autóiparban, mint az Agnelli. Az utóbbi 150 év talán legfontosabb....
2021.10.25
A 2021-es Toyota Mirai hivatalos GUINESS VILÁGREKORDOT állított fel a hidrogénhajtású....
2021.10.25
- Hétfőn elindult az AutoWallis nyilvános részvénykibocsátása, 107-122 forint között juthatnak az..
2021.10.25
Multimédiás múzeumban állítják ki a 104 éves korában elhunyt Emilio Zumerle autóját, egy Fiat 500....
2021.10.25
A BMW M divízió prémium kompaktjának teljesítményét mérnöki precizitással továbbfejlesztett futómű-....
2021.10.25
Áder János köztársasági elnök a piacvezető kisrepülőgépeknél jelentősen kisebb környezeti....
2021.10.25
A Tündérszépek egy megyei szintről induló országos szépségverseny, melynek célja, hogy  hétköznapi....