Volga
Vannak az utóbbiak között olyan mesteremberek, akik egymással összeegyeztethetetlen modelleket próbálnak keresztezni, például a Volgát Bugattival. Egy ilyen kézműves csapat tevékenykedik a belarussziai Grodno városában. Fejükbe vették, hogy Volgatti néven egy testbe öltik a keleti és a nyugati világ két prominens modelljét. Az autó kategorizálása némi nehézséget okoz, mert a hibrid minősítés nem egészen stimmel, s autós kentaurnak mégsem nevezhetjük. Sem hableánynak.
A munka 3,5 éve kezdődött, s még nem fejeződött be teljesen, de az eredmény már kézzelfogható. Az autó elöl klasszikus GAZ-21-es Volga, hátulról pedig kiköpött Bugatti Chiron. És mindezt úgy alkották meg, hogy Chironból egyetlen eredeti alkatrész vagy részegység sem került bele, és a Volgától is csak a krómozott részek igaziak. Mind a többi „variáció egy témára”, amint az is, hogy a Volgatti ereiben némi bajor vér is folyik, ugyanis a V8-as, háromszáz lóerős motorja a BMW-től származik.
Az első kerekei 20 colosak, a hátsók 21-esek, a könnyűfém felnik pedig egyedi gyártásúak, ötezer dollárt költöttek az elkészítésükre. Légrugók fogják ki a szelet a kátyúk vitorláiból.
Az ajtók ablakai keret nélküliek. A Volgatti szoftvere arra képes, hogy 100 km/óra sebesség felett a kasztniból kiemelkedő hátsó légterelő fékező hatást váltson ki, mint a repülőgépek fékszárnyai. A kerek visszapillantó tükrök az autó méretéhez képest parányiak, kárpótlásul az autót körkörösen felszerelik kamerákkal.
A Volgatti-projekt az utolsó szakaszához érkezett, és eddig kb. százezer dollárt költöttek rá. Ha elkészül az első prototípus, akkor 120 ezer dollárt fog kóstálni, vagyis körülbelül 42 millió forintot.