A Magyar Állami Operaház új művészeti és logisztikai központjában, az Eiffel Műhelyházban megvalósított projekt célja, hogy a prémium modellek és a magaskultúra szimbolikus bemutatásával a márkák együttműködése még magasabb szintet érjen el és annak hosszan tartó egységes megjelenést biztosítson, melyben mindkét fél egyenrangú partnerként jelenik meg.
A 2015 óta tartó kapcsolat során számos közös aktivitás bizonyította az együttműködés létjogosultságát: a BMW Group Magyarország olyan nemzetközileg elismert sztárvendégek szállítását biztosította, mint Plácido Domingo, Renée Fleming, Jonas Kaufmann, Anna Netrebko, René Pape vagy Erwin Schrott; különleges események alkalmával az opera- és balettlátogató közönség, illetve sajtóeseményeken a média képviselői testközelből is megismerkedhettek az Opera játszóhelyein kiállított prémiumkategóriás modellekkel; a Hungaroringen beteg gyermekek az Opera sztárjainak társaságában élvezhették az örömautózás élményét.
Kihasználva a pandémiát, az Eiffel Műhelyházban Emmer László fotóművész alkotta meg azokat az imázsképeket, amelyeken nemcsak az autók sokszínűsége, a különböző célcsoportok számára tervezett prémiummodellek láthatók, hanem az Opera új logisztikai központjának sokrétűsége és a különböző művészeti ágak, így az opera és a balett is megjelennek.
Az BMW M4 modellt a mindig elegáns, a „femme fatale” szerepekben megismert mezzoszoprán Szántó Andrea képviseli, míg az BMW X5 M modellt a Liszt Ferenc-díjas Érdemes Művész, a világhírű basszbariton, Bretz Gábor uralja hozzá illő magabiztossággal. A könnyed, sportos BMW 8-as Cabriót pedig nem is képviselhetné más, mint a társulat két légies balettművésze, a 2015/16-os évad kartáncosának megválasztott magántáncosnő, Starostina Kristina, valamint a számos elismeréssel, köztük a Magyar Arany Érdemkereszttel és Érdemes Művész Kitüntetéssel elismert principál, Leblanc Gergely, a Magyar Nemzeti Balett Étoile-ja.
A tervek szerint mind a BMW Group Magyarország, mind az Opera hosszú távon és szerteágazó módon – plakátokon, jegyek tokján, vagy akár kiállításon – kívánja használni az elkészült imázsképeket.
Werk fotók: Nagy Attila, Magyar Állami Operaház
A BMW Group Magyarország a BMW Art&Culture programja keretében 2015 februárjában csatlakozott az Opera intézményi partnereinek sorába, kizárólagos autóipari partnerként. A program történetének közel ötven évében, a BMW Group több mint száz kulturális partneri viszonyt épített ki világszerte a modern és kortárs művészeti irányzatok, a jazz és a klasszikus zene, valamint az építészet és a formatervezés területén, a művészeti értékek hosszú távú fenntartásának érdekében.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!