Formula E
Még javában tart a Formula E 2019-2020-as szezonja, de máris láthatjuk a következő, azaz a 2020-2021-es szezonra szánt kasznit, ami ha lehet, még az elődjénél is futurisztikusabb lett. Pedig az elején leginkább az Indycar versenyautóihoz hasonlítottak az első tisztán elektromos Formula E pályagépek, azonban a második generáció valami teljesen új dimenzióba emelte a jövő keresést. Aminek máris itt az EVO, azaz a frissített változata, aminek szinte minden külső elemét totálisan újragondolták – természetesen a minél jobb aerodinamika elérése érdekében. A legnagyobb változás talán, hogy mostantól nem fedettek a kerékjáratok, és a hátsó szárny is olyan, amilyet kevés eséllyel láthattunk bármin korábban.
Azon kívül, hogy törekedtek a minél vadabb külsőre, arra is nagy hangsúlyt fektettek, hogy az autó sérülékenyebb legyen. Ez furán hangozhat, de a jelenleg használt kaszni állítólag túl robosztusra sikerült, ezért a test-test elleni csatákban sem sérül az autó annyira, hogy az módosítsa a menettulajdonságait. Ezzel persze a versenyek is unalmasabbak és kiszámíthatóak lettek, ami nem tesz jót a bajnokságnak. Hajtáslánc terén nem történt változás, maradt a McLaren akkumulátora, és a Michelin négyévszakos abroncsszett is változatlan lesz.