kínai autógyártás
A Neta márka története meglehetősen rövid: négy éve dobta piacra a Hozon Auto. Ez alatt az idő alatt hatalmas előrelépés történt a fejlesztésekben. Jelenleg a márka kínálata a V Pro és az U Pro modelleket tartalmazza. A kínai Automobiles portál szerint a Neta különleges feltételeket garantál ügyfeleinek. A vásárlók választhatják az ingyenes otthoni töltést, vagy az évi 1000-2000 kWh töltést a márka töltőpontjain.
Az új modell, a Neta S egy nagy, 4980 mm hosszú szedán. Még feltűnőbb a szélessége - 1980 mm. A tengelyek közötti távolság pedig valamivel kevesebb, mint 3 méter - 2980 mm.
Ami a külső dizájnt illeti, feltűnőek a Lamborghinik stílusában nyíló ajtók, a szűkített fényszórók, a ferde motorháztető, valamint a nagyméretű légterelő.
Az autó belsejében 3 kijelző képernyő is helyet kapott. A tökéletes hanghatást 21 hangszóró garantálja.
A shanghai gyár moduláris, modern platformjának köszönhetően a modell különféle motorokkal és hajtástípusok szerelhető. A motor lehet EREV hibrid vagy teljesen elektromos. A hajtás pedig első, hátsó vagy négykerék.
Jelenleg csak az S Yaoshi speciális változatát lehet megvásárolni, amibe egy teljesen elektromos 462 LE-s motort szereltek. Az ára meglehetősen borsos: 51 ezer dollár.
Az elektromos autó 3,9 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra. Maximális sebessége 170 km/h-ra, ami meglehetősen jónak mondható egy villanyautó számára. Hatótávolsága alapból eléri a 650 km-t, de a cég már most beígért egy hátsókerék-meghajtású változatot, ami egy töltéssel 715 km-re lesz képes.
A hibrid változat már 1100 km-t tud megtenni, amiből 200 kilométert tisztán elektromos hajtással.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!