A BYD öles lépést tett a növekedés felé: megháromszorozta a regisztrált tőkéjét, amely így 9,117 milliárd jüanra (kb. 432 milliárd forint) nőtt.
Debütált az első karikamentes, nagybetűs AUDI. A patinás német autógyártó első olyan modellje, amely elvesztette hagyományos logóját, az összemetsző négy karikáját, a Sanghaji Autószalonon mutatkozott be.
Épphogy életre kelt, máris hamvába holt az Xcite márka, amely autóit egy kínai modellcsaládra építette, és csak az orosz piacon forgalmazta, nagyon rövid ideig.
Az Európai Bizottság pénteken jelentette be, hogy az európai uniós tagállamok többsége megszavazta a kiegyenlítő vámok kivetéséről szóló javaslatot.
Köztudott, hogy a kínai autóipar rohamléptékben terjeszkedik szerte a világon, járművei egyre népszerűbbek Európában is, de vajon milyen kínai autókat részesítenek előnyben maguk a kínaiak? Erre enged betekintést egy friss statisztikai jelentés, amely az idei...
Csillagászati összeget, csaknem 230,9 milliárd dollárt költött a kínai kormány az elektromos járműveket gyártó vállalatok támogatására 14 év leforgása alatt a Stratégiai és Nemzetközi Tanulmányok Központja (CSIS) szerint.
Sci-fibe illő látvány tárul az elé, aki belép a Dongfeng egyik dél-kínai gyárába: mesterséges intelligenciával vezérelt humanoid robot munkálkodik a gyártósoroknál.
A német autóipar szakmai képviseleti szervezete, a VDA ellenzi a kínai elektromos autókra kivetni tervezett uniós védővámot, mivel megítélése szerint az a technológiai együttműködés akadályozásával mindkét félnek ártana.
Japánt megelőzve a világ legnagyobb autóexportőrévé vált Kína az idei év első negyedévében, és ezt javarészt annak köszönheti, hogy a nyugati szankciók sújtotta Oroszországban megnőtt a kereslet az elektromos autók iránt.
Hamarosan kiderül, hogy mennyit ér az egykori szovjet márkajelzés egy kínai modellen.