BMW
A BMW a Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2025 kiállításon rántotta le a leplet az új M2 CS-ről, a legkisebb M-es sportmodell új változata drámai módosításokkal, többek között kacsafarok hátsó spoilerrel és agresszívabb kiállással rukkolt elő. Az új sportkupé műszaki részletei kedd estig titokban maradnak, de egy sor külső változás jelentős fejlesztésekre utal a lemezek alatt.
Az autó aranyszínűre fényezett kerekei például jobban kitöltik a vaskos kerékjáratokat, mint a normál, G87-es gyári kódnevű M2-é, ami arra utal, hogy a CS futóműve ültetve van, és még jobban a versenypályára van hangolva. Eközben a féktárcsák repedezett fényezése arra utal, hogy szén-kerámiából készülhetnek, amely jobban ellenáll a fáradásnak az intenzív használat során, mint az acél.
A CS egy új csomagtérfedelet is kapott, amely egy kacsafarok stílusú hátsó szpoilert formáz. Ez valószínűleg növeli a leszorítóerőt és javítja a stabilitást nagy sebességnél. A hátsó diffúzor is átdolgozottnak tűnik. Egyelőre csak annyit lehet tudni biztosan, hogy az agresszívabb megjelenés mellett az új változat teljesítménye 50 lóerővel (530 lóerőre) emelkedett, a nyomaték pedig szintén 50 Nm-rel lett nagyobb (650 Nm).
Egyéb műszaki adatokat nem közöltek, de az M4 CS 20 kg-mal könnyebb volt, mint az M4 Competition, köszönhetően a titán kipufogó hátuljának és a bőséges mennyiségű szénszálas anyagnak, és valószínűleg az M2 CS is hasonló súlycsökkentő kezelést kap. A normál M2 4,2 másodperc alatt gyorsul fel 0-100 km/h-ra, az M2 CS akár négy másodperc alá is beférhet az erősebb motorjával, tapadósabb gumijával, gyorsabban kapcsoló automata váltójával és könnyebb karosszériájával.
Belül ugyanazokat a kagylóüléseket kapja az M2 CS, mint a normál M2, de piros CS logók jelentek meg az ajtókon. A Villa d'Estében bemutatott példányban automata sebességváltó található, ami arra utal, hogy az M2 CS követheti az M3 és az M4 CS-változatait, és nem lesz hozzá kézi váltó, mint a normál M2-eshez.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!