kiállítás

Két hazai Mercedes-Benz REFORM-ot is láthat a nagyközönség a BUSEXPO-n

2019.05.08.

Az Inter Traction Electrics Kft. két prototípusát is megtekinthetik az érdeklődők a hetedik BUSEXPO-n, amelynek ezúttal is a zsámbéki Driving Camp vezetéstechnikai pálya ad otthont. 

A május 8-i eseményre 50-nél több autóbusz érkezik, az elővárosi Mercedes-Benz REFORM 501 LE a kiállítói soron parkol majd, a városi REFORM 500 LE modellt pedig utasként próbálhatják ki a látogatók.

Idén hetedik alkalommal rendezik meg a BUSEXPO-t május 8-án, amely lakmuszpapírként mutatja be a hazai buszgyártói és –forgalmazói, valamint a szolgáltatói piacot a szakmának, és az autóbuszok szerelmeseinek. A Kelet-Európában is különlegesnek számító esemény az évek során meghatározó szakmai összejövetellé nőtte ki magát, amely során az old timer járművektől kezdve, a jelen kor megoldásain át, a jövő lehetőségeibe is betekinthetést nyerhetnek a látogatók.

A tavalyi évhez hasonlóan a debreceni Inter Traction Electrics Kft. is elhozza két prototípusát a zsámbéki Driving Camp vezetéstechnikai pályára: a Mercedes-Benz REFORM 501 LE-t statikusan tekinthetik meg az érdeklődők, míg a REFORM 500 LE-t, – amely már a DKV Debreceni Közlekedés Vállalat színeiben szolgál –, menetközben, utasként próbálhatják ki a vendégek 9:00-16:30 között.

A Mercedes-Benz alvázra épülő 12 méteres, háromajtós, alacsonypadló-belépésű, városi REFORM 500 LE típust 2017-benmutatta be a vállalat, s miután a jármű hivatalosan is megkapta a Nemzeti Közlekedési Hatóságtól az európai típusbizonyítványt, tavaly év végén a DKV Debreceni Közlekedés Vállalatnál állt forgalomba. Ezt a típust egy 220 kW maximális teljesítményű EURO6-os dízelmotorral és hatfokozatú automataváltóval szerelték.

A REFORM 501 LE 2018 decemberében érkezett meg az Inter Traction Electrics palettájára, a kétajtós, alacsonypadló-belépésű elővárosi buszt egy 260 kW maximális teljesítményű EURO6-os dízelmotor hajtja, az erőátvitelről itt is egy hatfokozatú automataváltó gondoskodik.

A két jármű alvázának műszaki kialakítása tartalmazza a Mercedes-Benz autóbuszain megszokott járműbiztonsági és menetstabilizációs rendszereket, valamint az ITK Holding Zrt. által fejlesztett távoli fedélzeti diagnosztikai és kontroll eszközöket, ami üzemelési, működési adatokat szolgáltatva lehetővé teszi a járművek távoli ellenőrzését.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.22
Ha azt hittük volna, hogy Ken Block után nem képes stílusosabban megemlékezni 80-as évekbeli....
2025.12.22
A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) megkötötte a szerződést a közbeszerzési eljárás nyertes....
2025.12.22
Amikor egy döntés életeket ment meg, nem maradhat régiós kísérlet: Flandria példája után....
2025.12.22
Annak ellenére, hogy egy vásárlói réteg szeretné, ha kaphatók lennének ilyen csekély....
2025.12.22
Forgalomlassulásra lehet számítani a M3 bevezető  –Róbert Károly körút – Árpád híd – Szentendrei út....
2025.12.22
Átadták hétfőn az M4-es autóút Törökszentmiklós és Kisújszállás közötti 34,3 kilométeres szakaszát....
2025.12.22
Mint minden klasszikusnak, a Peugeot 203-as családfájának is akadtak különös, egyedi ágai. Négy....
2025.12.22
Az Európai Unióban a jövőben jelentősen növelik az életciklusuk végére ért járművekből visszanyert....
2025.12.22
Minden autó egy darab agyagból indul. A Volvo Cars legendás agyagstúdiójában egy kis szakértő....
2025.12.22
Nagy erőkkel készül a Tokiói Autószalonra a Daihatsu. Bitang tuning teherautókkal és kei carokkal....