Akkumlátor

Kínában dupláz a BMW

2020.09.17.

A BMW eDrive hajtáslánc-technológia ötödik nemzedékének sorozatgyártása a senjangi Tiexi kerületben működő akkumulátorgyár átfogó bővítésével veszi kezdetét.

A BMW Group tovább serkenti az elektromos mobilitás térnyerését, tömegtermelési kapacitását pedig a részben vagy teljes egészében elektromos meghajtású autók iránt mutatkozó egyre intenzívebb ügyfélérdeklődések szerint fokozza. Kínában a közös vállalkozásként működtetett BMW Brilliance Automotive (BBA) átfogó bővítést hajtott végre nagyfeszültségű akkumulátorokat előállító központjában, a senjangi Tiexi kerületben rendszerbe állított új akkumulátorközpont pedig azonnal meg is kezdi a BMW iX3 (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 0,0 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 17,5 – 17,8 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 0 gramm / km) tisztán elektromos meghajtású SAV (Sports Activity Vehicle) modellben bemutatkozó, ötödik generációs BMW eDrive hajtáslánc-technológia új, minden korábbinál erőteljesebb energiatároló egységeinek sorozatgyártását.

Az új akkumulátorközpontot szeptember 14-én, hétfőn állították rendszerbe egy hivatalos megnyitó ünnepség keretében, amelyen a kínai kormány és a BBA magas szintű képviselői is részt vettek. A BMW Group illetékesei virtuálisan voltak jelen az eseményen.

„Kína nem csupán piacként, de tömegtermelési és innovációs helyszínként is kiemelten fontos a BMW Group számára. Beruházásaink a Kína és Senjang melletti erős, hosszú távú elköteleződésünket támasztják alá. A befektetések pedig folytatódnak: a Tiexi és Dadong kerületekben működő gyárak bővítése a terv szerint halad, miközben a jövőbeli növekedésre is felkészülünk: az új akkumulátorközponttal több mint megduplázzuk a helyben készülő nagyfeszültségű akkumulátorok tömegtermelésének mennyiségét” - mondta az ünnepségen Milan Nedeljkovic, a BMW AG igazgatótanácsának gyártásért felelős tagja.

Kína a BMW Group legnagyobb önálló piaca, amely az elektromos mobilitás térnyerésének globális ütemét is meghatározza. Hálózatról tölthető portfóliója tagjaival a BMW Group a prémium szegmens legátfogóbb választási lehetőségét kínálja fel kínai ügyfeleinek. Az ázsiai ország útjain jelenleg mintegy 75 000 darab tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt BMW modell közlekedik.

 

Az oldal fő támogatója

 

2020.10.29
A harmadik negyedévben már növekedésnek indult a francia Groupe PSA konszern autóipari üzletágában....
2020.10.29
A Széchenyi István Egyetem frissen végzett járműmérnök hallgatója, Radnóti Márk valóságban is....
2020.10.29
Ha azt gondoltuk, hogy a 260 lóerős GR Yarisnál nincs feljebb, tévedtünk: a Toyota már a....
2020.10.29
A NASA keddi közlése szerint már 235 millió kilométert tett meg a Perseverance a júliusi kilövése....
2020.10.29
1980 októberében a Párizsi Autószalonon mutatta be a Citroën a 2 CV 6 Charlestont. A mindössze 8000....
2020.10.29
A Forma-1 irányítói minden eddiginél több, 23 versenyhétvégét tartalmazó naptárt mutattak be a 2021....
2020.10.29
Oláh Gyárfásnak, a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) elnökének enyhe tünetei vannak és....
2020.10.29
Gyorsabb minden mai autónál, de állítólag még ennél is több van az SSC Tuatarában, ami Nevadában....
2020.10.28
Az autós mentődobozt, hivatalos nevén elsősegélynyújtó felszerelést időtlen idők óta idegen....
2020.10.28
Atiq Shahid Afganisztánból küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....