Akkumlátor

Kínában dupláz a BMW

2020.09.17.

A BMW eDrive hajtáslánc-technológia ötödik nemzedékének sorozatgyártása a senjangi Tiexi kerületben működő akkumulátorgyár átfogó bővítésével veszi kezdetét.

A BMW Group tovább serkenti az elektromos mobilitás térnyerését, tömegtermelési kapacitását pedig a részben vagy teljes egészében elektromos meghajtású autók iránt mutatkozó egyre intenzívebb ügyfélérdeklődések szerint fokozza. Kínában a közös vállalkozásként működtetett BMW Brilliance Automotive (BBA) átfogó bővítést hajtott végre nagyfeszültségű akkumulátorokat előállító központjában, a senjangi Tiexi kerületben rendszerbe állított új akkumulátorközpont pedig azonnal meg is kezdi a BMW iX3 (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 0,0 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 17,5 – 17,8 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 0 gramm / km) tisztán elektromos meghajtású SAV (Sports Activity Vehicle) modellben bemutatkozó, ötödik generációs BMW eDrive hajtáslánc-technológia új, minden korábbinál erőteljesebb energiatároló egységeinek sorozatgyártását.

Az új akkumulátorközpontot szeptember 14-én, hétfőn állították rendszerbe egy hivatalos megnyitó ünnepség keretében, amelyen a kínai kormány és a BBA magas szintű képviselői is részt vettek. A BMW Group illetékesei virtuálisan voltak jelen az eseményen.

„Kína nem csupán piacként, de tömegtermelési és innovációs helyszínként is kiemelten fontos a BMW Group számára. Beruházásaink a Kína és Senjang melletti erős, hosszú távú elköteleződésünket támasztják alá. A befektetések pedig folytatódnak: a Tiexi és Dadong kerületekben működő gyárak bővítése a terv szerint halad, miközben a jövőbeli növekedésre is felkészülünk: az új akkumulátorközponttal több mint megduplázzuk a helyben készülő nagyfeszültségű akkumulátorok tömegtermelésének mennyiségét” - mondta az ünnepségen Milan Nedeljkovic, a BMW AG igazgatótanácsának gyártásért felelős tagja.

Kína a BMW Group legnagyobb önálló piaca, amely az elektromos mobilitás térnyerésének globális ütemét is meghatározza. Hálózatról tölthető portfóliója tagjaival a BMW Group a prémium szegmens legátfogóbb választási lehetőségét kínálja fel kínai ügyfeleinek. Az ázsiai ország útjain jelenleg mintegy 75 000 darab tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt BMW modell közlekedik.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.19
A sanghaji aszfaltcsíkon öt év után rendeznek újra F1-es versenyt. ..
2024.04.19
Két ember meghalt, miután három autó összeütközött a XVIII. kerületben, a 4-es főút Liszt Ferenc....
2024.04.19
Ideiglenes kényszermegoldásokkal hozná versenyképes pozícióba az európai gyártókat az Európai....
2024.04.18
Vadat gázolt egy autó Fertőboz és Hidegség között - írja a Katasztrófavédelem az esti tíz után. ..
2024.04.18
A HangZóna mai vendége Piri András, a Q-Service partnerhálózati vezetője, a Young Car Mechanic....
2024.04.18
A rendőrség kijelölte a péntek reggeltől szombat reggelig tartó ellenőrzések helyszíneit - írja a....
2024.04.18
A Hyundai az éllovas ezen a furcsa sztrádán.   ..
2024.04.18
A gyermekek önállóan alapvetően gyalogosként vagy kerékpárosként vesznek részt a forgalomban, míg....
2024.04.18
Elsősorban szórakoztató divattermék és csak másodsorban autó az új Mini Countryman. Ez persze nem....
2024.04.18
A Peugeot tovább szélesíti a teljesen vagy részben elektromos modelljei számát, hiszen a kizárólag....