Egy lítium-ion akkumulátor lángralobbanását szinte lehetetlen eloltani. Miért van ez, hogy kezelik ezt a tűzoltók és mit lehet tenni, hogy minimalizáljuk a kockázatot?
A Mercedes-Benz Cars a harmadik negyedévben 510 ezer 600 járművet értékesített, 4 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbinál, miközben a csak akkumulátorról üzemelő elektromos autók (BEV) eladása 66 százalékkal, 61 ezer 600-ra emelkedett - közölte a cég szerdán az MIT-vel.
A vásárlók és a jogalkotók türelmetlensége miatt kompromisszumokra kényszerülnek a villanyautók gyártói, ennek következményei pedig több téren is komoly aggályokat vetnek fel.
Egyre több a friss villanyautós startup, akik egymásra licitálva igyekeznek egyre több látványos kütyüvel lenyűgözni a vásárlókat, és úgy tűnik, hogy ezzel a hagyományos gyártók is próbálják tartani a tempót.
Bármilyen meghajtási rendszerről legyen is szó, két alapvető igazságra van szükség a kulcsfontosságú teljesítménymutatók megértéséhez.
Körrekorddal robbantott a prototípus, és a szériamodell sem marad el teljesítményben, csak példányszáma limitált.
Emelkedő áramárak, kevesebb támogatás az elektromos autóknak: csökken a vásárlási kedv az új elektromos autók megvásárlására Németországban - derül ki egy reprezentatív felmérésből.
Nemrégiben a dobfék szinte csak a kisautókban volt megtalálható. Az e-mobilitás most ennek a masszív és olcsó technológiának a visszatérését hozta el.
A kedvezmények politikájának következetes végrehajtása, valamint a nem japán autógyártók piacra lépése felgyorsította az Délkelet-ázsiai Nemzetek Szövetségének tagállamaiban (ASEAN) a villanyautó-kereskedelem fellendülését. Az adatok megértésében a GlobalData piackutató elemzésére támaszkodunk...