Lexus

A Lexus egy szintre hozná az összes modelljét

2024.09.03.

A japán cég évek óta "benchmarkolja" német riválisait, és rájött, hogy a megnövelt karosszériamerevség lehet a kulcs ahhoz, hogy autói még jobbá váljanak. 

A Lexus évek óta a legnépszerűbb luxusmárka azok számára, akik a hosszú élettartam és a kényelem tökéletes egyvelegét keresik. Viszont néhány modelltől eltekintve - mint például az LFA, az ISF, és az LC500-as - a márka autói nem váltanak ki különleges érzéseket belőlünk. Mostantól kezdve viszont ezt meg szeretnék változtatni. 

A japán Toyota almárkája 2018 óta benchmarkolja német riválisainak autóit, és a mérnökök arra a következtetésre jutottak, hogy a Lexus autói egyszerűen nem tudják felvenni a versenyt a német autókban található karosszériamerevséggel.

A ténymegállapítást követően a márka fejlesztői csapata arra törekszik, hogy a Lexus összes modelljének első, hátsó és két középső részét is egy támasztó merevítéssel egészítsék ki. 

"Ugyanazt a vezetési élményt célozzuk meg, függetlenül attól, hogy milyen Lexus-modellben utazik" - nyilatkozta Toshinori Ito, a cég érzékenységi- és teljesítményfejlesztési-részlegének projektmenedzsere, az Auto News-nak. 

Korábban a Lexus csak az autók hátsó részének merevítésére összpontosított, mielőtt megtudta volna, hogy hogyan viszonyulnak riválisai a karosszéria összeszereléshez.

"Nem teljesen értettük a négy merevítési pontot, viszont a konkurencia tanulmányozását követően realizáltuk, hogy mostantól minden Lexus-modellben szükség van ezekre a fejlesztésekre" - mondta Ito. 

A Lexus gyártási folyamataiban már történtek is változások a célok megvalósítása érdekében. A teljesen elektromos RZ-t extra első merevítéssel ruházták fel, amikor elkezdték gyártani 2022-ben, míg 2023-ban az NX crossovert frissítésekkel látták el az elülső részen, 2024-ben pedig a hátsó részeken is. A vállalat elmondása szerint ezt a merevítést a Lexus minden autóján kipróbálták, beleértve az ES szedánt és az LM egyeterűt is.

"Biztosak vagyunk benne, hogy ezek a módosítások az összes modellen végrehajthatóak" - jelentette ki Ito. 

A fent említett változások így végbe mennek majd az összes Lexus-modellen, viszont ez évekbe telhet, mivel vannak olyan típusok, amiknek a teljes alvázát meg kell majd változtatni, így a gyártási folyamatot is, ami egy rendkívül hosszú procedúra. Ennek ellenére ez egy jó irány a Lexusnál, és a márka rajongói biztosan értékelik majd ezeket a fejlesztéseket. 

Forrás: 
https://www.motor1.com/news/731506/lexus-taste-chagne-with-body-rigidity-updates/

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.09.18
Kigyulladt egy autó az M3-ason, a főváros felé vezető oldalon, az 55-ös kilométernél, Hatvan....
2024.09.18
Lassan tíz éves az Alfa Romeo Giulia, korunk egyik, ha nem a legszebb szedánja, és nem hajlandó egy....
2024.09.18
A Duna emelkedő vízszintje miatt a következő napokban változik az M2-es metró és több villamos....
2024.09.18
Az új F5-M Roadster 1817 lóerőt küld a hátsó kerekeire, egy hatfokozatú kézi sebességváltón....
2024.09.18
Ásványvizes palackok szóródtak szét egy kamionról az M31-es autópályán szerdán Nagytarcsánál -....
2024.09.18
Véget ért a 25. FIA Hőlégballon Világbajnokság, Szeged jó házigazdának bizonyult, az időjárás....
2024.09.18
A Volvo Cars kiterjeszti együttműködését az NVIDIA-val. ..
2024.09.18
A Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság több helyszínen vezetett be forgalomkorlátozást. ..
2024.09.18
A közúti közlekedés biztonságát, folyamatosságát befolyásoló események az Útinform jelentése....
2024.09.18
Kétnapos ráadás örömvezetés után ért véget a III. Balkan Rally, a régió legnagyobb klasszikus autó....