Hiába van már izgalmas, hátsókerék-hajtású padlólemeze a Mazdának, úgy tűnik, hogy klasszikus benzinvérű értelemben vett izgalmas kaszni egyelőre nem kerül rá.
Noha nem alaptalan a félelmünk, hogy egyszer kikopnak a valóban izgalmas sportautók, egyelőre úgy tűnik, hogy az MX5-ért nem kell még aggódnunk, egy ideig még biztosan velünk marad.
Még nincs vége az aukciónak, de már most túl lépte a 31 000 dolláros küszöböt egy fekete Nissan Sentra. De mi a titka?
Innen is elnézést a címben szerelő szörnyű szóviccért, ami kínosan próbálkozik egy vörös autó tesztelését egyetlen kegyetlen szófacsarásba sűríteni.
Noha 1984-ben mutatták be eredetileg a Toyota Land Cruiser J70 szériáját, Dél-Afrikában még él és virul a legendás széria.
Egy amerikai Nissan 370Z tulaj szószerint ráküldte az utánégetőt, amikor megpróbált legyorsulni egy Tesla Model S-t az autópályán. Kár, hogy ebben az esetben nem adott extra teljesítményt és tempót az a lángcsóva. Pont ellenkezőleg.
Nem véletlenül kapott olaszosan csengő nevet, és bukólámpákat az Isuzu Piazza. Megelőzte korát, mégsem lett belőle sláger.
Jóval drágább sportautókban is csak ritkán előforduló, rendkívül modern hátsó futómű technológiát kap jövőre a Mazda MX-5.
India legtakarékosabb benzines autójának ígérik az új, 2022-es Suzuki Celerio-t, de hozzánk már kevés esély van, hogy eljut valaha.
Emlékszem első autómra, egy 2002-es, egyliteres GL Swiftre. Hozzá képest elképesztő, hogy hova fejlődött a Suzuki 20 év alatt, de jelenlegi versenytársaihoz képest is kívánatos tudott maradni a Swift.