Japán terepikonja, a Suzuki Jimny még nem halott! Mi több, úgy tűnik, hogy egyre komolyabb tervei vannak vele a gyártónak.
Most akkor mégis bízik az elektromos átállásban a japán autógyártás?
Egy kicsi, takarékos, praktikus és megbízható kisautót kerestünk, amikor eldöntöttük, hogy idén is kilátogatunk a Rally Croatiara, a horvátok rali világbajnoki futamára.
Látszólag hatalmas homlokfalat kapott a Nissan Interstar, mégis fejlődött az aerodinamikája a japánok nagy furgonjának.
A tavalyi év sikerein felbuzdulva a Toyota tízmilliónál több autó gyártását vette célba az idén – értesült a Nikkei japán újság.
Szinte egyformák lesznek a Toyota és a Mazda fedélzeti rendszerei és szoftverei, a hasonlóság egyes esetekben közel kilencven százalékos lesz a két japán vállalat megállapodásának eredményeképpen.
Egyelőre koncepcióként hivatkoznak rá, de minden bizonnyal a Suzuki Swift következő generációjának egy sorozatgyártáshoz közeli változatát mutatta meg a japán gyártó.
Eredetileg elvetették, hogy utódjon kapjon a legendás szedán, de olyan jól teljesítenek az SUV-k, hogy mégis megfontolják a Mazda6 folytatását.
A Honda Prelude koncepció jóval nagyobb, mint elődjei, de legalább megtartotta kompromisszummentesen sportos, kupé formáját.
A Nissan Kicks következő generációjának gyártásának megkezdését az akadályozza, hogy nélkülözhetetlen berendezéseket loptak el a vállalat egyik mexikói beszállítójától. Nem tudni pontosan, hogy milyen dolgokat, gépeket vagy szerszámokat vittek el a tolvajok, de a következmények súlyosak.