Látszólag hatalmas homlokfalat kapott a Nissan Interstar, mégis fejlődött az aerodinamikája a japánok nagy furgonjának.
A tavalyi év sikerein felbuzdulva a Toyota tízmilliónál több autó gyártását vette célba az idén – értesült a Nikkei japán újság.
Szinte egyformák lesznek a Toyota és a Mazda fedélzeti rendszerei és szoftverei, a hasonlóság egyes esetekben közel kilencven százalékos lesz a két japán vállalat megállapodásának eredményeképpen.
Egyelőre koncepcióként hivatkoznak rá, de minden bizonnyal a Suzuki Swift következő generációjának egy sorozatgyártáshoz közeli változatát mutatta meg a japán gyártó.
Eredetileg elvetették, hogy utódjon kapjon a legendás szedán, de olyan jól teljesítenek az SUV-k, hogy mégis megfontolják a Mazda6 folytatását.
A Honda Prelude koncepció jóval nagyobb, mint elődjei, de legalább megtartotta kompromisszummentesen sportos, kupé formáját.
A Nissan Kicks következő generációjának gyártásának megkezdését az akadályozza, hogy nélkülözhetetlen berendezéseket loptak el a vállalat egyik mexikói beszállítójától. Nem tudni pontosan, hogy milyen dolgokat, gépeket vagy szerszámokat vittek el a tolvajok, de a következmények súlyosak.
Jelentős mértékben felmegy a japán autók ára, és elözönlik a használt kínai gépkocsik az orosz piacot az után, hogy Japán az autóipart is sújtó szankciókat léptetett életbe Oroszország ellen – vélik orosz autópiaci szakértők.
Egyre nehezebb kiismerni a kínai autópiacot és egyre inkább kiszorítják az import autókat a helyben készített villanyautók.
Az FCX Clarityvel a Honda az üzemanyagcellás autók egyik úttörője volt. Rövid szünet után most egy új modell érkezik.