Hyundai

Meg fog lepődni, hogy mit választott az Év Autójának a brit Top Gear

2021.12.04.

A győztes gyártója elnyerte az Év Autógyártója címet is, amellyel a modellválaszték sokszínűségét, a típusok változatos karakterét ismerték el.

A Hyundai Motor a Top Gear 2021. évi díjátadóján a legmagasabb rangú elismerésben részesült: az i20 N-t megválasztották az Év Autójának, míg a Hyundai az Év Autógyártója lett, köszönhetően a márka piacvezető modellkínálatának.

Az i20 N a közelmúltban a Top Gear 'Speed Week' tesztjén is diadalmaskodott, ahol egy mindenre kiterjedő, alapos tesztsorozat végén az első helyen végzett a huszonhat modellből álló mezőnyben, és ezzel elnyerte az Év Sportautója címet. A Top Gear tapasztalt szerkesztői mellett Chris Harrist és a STIG-et is felvonultató zsűri azt követően koronázta végső győztessé az i20 N-t, hogy az kíméletlen próbatételek hosszú során keresztül állta a sarat a világ legpatinásabb autógyártóit felvonultató mezőnyben. Az i20 N végül remek vezethetőségével és kiegyensúlyozott képességeivel győzte meg a bírákat. 

„Hatalmas megtiszteltetés, hogy egyszerre két ilyen rangos elismerésben részesültünk a világ egyik legbefolyásosabb, legszórakoztatóbb autós kiadványának a díjátadóján. Különösen értékessé teszi az elismerést, hogy akkor érkezett, amikor a Hyundai márka erősebb, mint valaha.” – mondta Thomas Schemera, a Hyundai Motor Company alelnöke és globális marketing igazgatója.

„Miután a Speed Week tesztsorozaton lesöpörte a pályáról huszonöt vetélytársát, és ezzel elnyerte a rangos Év Sportautója címet, már tisztában voltunk azzal, milyen ragyogó autó az i20 N.” – kommentálta az i20 N Év Autója díját Jack Rix, a Top Gear magazin szerkesztője.

„Az Év Autója címet azonban egyetlen autó sem nyerheti el anélkül, hogy meggyőzné a zsűrit általános kiválóságáról. Miután tehát az i20 N a brit versenypályákon és az országúton egyaránt remekelt, úgy döntöttünk, bedobjuk a mélyvízbe, és kalandtúrára indultunk vele Ausztrália végtelen pusztaságaiban. Itt aztán kiderült, hogy az ültetett, sportos kisautó a nyomasztóan hatalmas távolságokon is megőrizte kényelmét, és még a mosódeszka-szerű, extrém rázós útszakaszokon sem jött zavarba. Hiába került messze a komfortzónájától, a Hyundai kisautója olyan remekül teljesített, hogy nem volt más választásunk, mint kikiáltani az Év Autójának.”

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.16
A Magyar Elektromobilitási és Technológai Egyesület saját közvéleménykutatást végzett a 18-35 éves....
2025.12.16
Egy Toyota Camry tetejére landolt, illetve zuhant egy kisrepülőgép az Egyesült Államokban, a sofőr....
2025.12.15
115 évvel ezelőtt, 1910. augusztus 1-én a ma Horvátországhoz, akkoriban a Magyar Királyság Zágráb....
2025.12.15
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics (LG) a 2026-os CES....
2025.12.15
A Pirelli mérnökei két új, nagy teljesítményű abroncsot mutattak be, amelyeket kifejezetten a....
2025.12.15
Megalakult a Magyar Mesterséges Intelligencia Tanács hétfőn Budapesten, testület egyebek mellett....
2025.12.15
Együttműködési megállapodást kötött a Szegedi Tudományegyetem és a BYD Auto Hungary Kft., amely új....
2025.12.15
Kartellezés miatt bírságolta meg a Rombat SA román autóipari céget az Európai Bizottság - írta az....
2025.12.15
A politikusasszony első új autója volt az 1991-es Supra 2.5 GT Twin-Turbo Limited, amelyet ma már....
2025.12.15
Magyarországon a közlekedésnek mindenki számára alapjognak kell lennie - hangoztatta az építési és....