Hyundai
A többi nagy márka sem kíván lemaradni, a Citroen például a lenyűgöző C3-mal, a Toyota pedig a Yaris WRC-vel indul a világversenyen. Ilyen nevekkel igazán izgalmas szezon elé nézhetünk. Ezt észben tartva az i20 WRC-nek igazán jónak kell lennie. Erejét a turbófeltöltős, 4 hengeres motornak köszönheti, teljesítménye 300-ról 380 lóerőre emelkedett az új 36 mm-es turbó nyomás szabályzónak. A Hyundai nem közölt pontos adatokat a súlyt illetően, de az új FIA szabályoknak megfelelve 25 kg-mal könnyebbnek kell lennie a jelenlegi modellnél.
A 2017-es évre az i20-ast drámai aero csomaggal is felszerelték. A hosszabb első spoiler, szélesebb karosszéria, és a nagyobb hátsó spoiler mind a jobb tapadást szolgálják. Habár az új modell nem néz ki olyan drámaian, mint az 1983 és 86 között versenyző autók, de a változtatásoknak köszönhetően jó úton haladnak.
Az i20 WRC Olaszországban mutatkozott be, debütálása pedig a 2017-es világverseny első fordulójában várható Monte Carloban.