törésteszt
A Skoda Superb 86 százalékot kapott az utasvédelemre, de az Euro NCAP megjegyezte, hogy frontális ütközésnél a vezető mellkasa és a hátsó utasok nyaka az átlagosnál nagyobb veszélyben volt. Gyermekvédelemre szintén 86 százalékot kapott a Skoda, gyalogosvédelemre viszont csak 71 százalékot, mert az A-oszlopok töve túl keménynek bizonyult gázolás esetén. A sokféle vezetéstámogató rendszer miatt az asszisztens rendszerekre 76 százalékot kapott a Skoda.
A Hyundai i20 csak azért kapott 4 csillagot, mert jelenleg nincs hozzá városi koccanásgátló rendszer, a függönylégzsákjai nem nyíltak ki teljesen, és a hátsó fejtámlák nem védenek eléggé az ostorcsapás jellegű sérülések ellen. Ettől eltekintve a koreai kisautó remek ütközésvédelmet nyújtott mind a felnőtt (85 százalék), mint a gyermek (73 százalék) utasoknak, a gyalogosvédelemre 79, az asszisztens rendszerekre 64 százalékos értékelést kapott.
A Fiat Panda terepes változata, a Cross viszont leszerepelt a teszten, mivel csak 3 csillagot gyűjtött. Elsősorban azt kifogásolták a tesztelők, hogy a menetstabilizálón kívül alig van hozzá bármilyen vezetéstámogató rendszer: csak a koccanásgátlót lehet megvásárolni felárért, ezen kívül se holttér-figyelő, se sávváltásra figyelmeztető rendszer nincs hozzá. Ezen kívül a gyalogosvédelmére is gyenge értékelést kapott az olasz terepmini, frontális ütközésnél pedig a vezető feje és mellkasa, és az első utas mellkasa is komoly veszélyben forgott. Felnőtt utasvédelemre 70, gyermek utasvédelemre 77, gyalogosvédelemre 50, asszisztens rendszerekre 46 százalékot kapott.