BMW Magyarország

Planet Bootcamp a BMW-vel: az élhetőbb bolygóért ötleteltek startupok és nagyvállalatok

2021.11.30.

A Kék Bolygó Alapítvány és a Design Terminal nagyvállalatokkal, köztük a BMW Group Magyarországgal karöltve összefogott, hogy a körforgásos gazdaság kihívásaira válaszokat adó startupokkal közösen tegyenek lépéseket az élhetőbb bolygóért.

A Kék Bolygó Alapítvány és a Design Terminal nagyvállalatokkal, köztük a BMW Group Magyarországgal karöltve összefogott, hogy a körforgásos gazdaság kihívásaira válaszokat adó startupokkal közösen tegyenek lépéseket az élhetőbb bolygóért.

A tavalyi, nagysikerű, globális vízválság problémájára megoldásokat hozó Aquathon innovációs ötletverseny után a Kék Bolygó Alapítvány és a Design Terminal idén, a Planet Bootcamp kezdeményezük keretében, a körforgásos gazdaság kihívásaira kereste a legfrappánsabb, piacképes, innovatív válaszokat.

A november közepén megrendezett bootcampen szakértő mentorok segítették workshopokon és egyéni mentorálásokon a startupokat abban, hogy valódi megoldásokat hozzanak valós nagyvállalati kihívásokra. A legnagyobb értéket számukra az adta, hogy közvetlenül a nagyvállalati képviselőkkel tudtak egyeztetni megoldásaikról. A Planet Bootcamphez a BMW Group Magyarország mellett az ALTEO Energiaszolgáltató, a MOL Magyarország, a Nestlé Hungária, a Vodafone Magyarország és a Vajda Papír csatlakozott.

A verseny célja, hogy lendületet adjon vezető hazai nagyvállalatok és feltörekvő startupok közti együttműködéseknek. A résztvevők a termékfejlesztés mellett komoly piaci visszaigazolásra és akár gyors fejlődésüket segítő tőkebefektetésre is szert tehetnek.

A zsűri döntése alapján a bootcamp legjobb csapata a beltéri komposztálást hatékonyabbá és szórakoztatóbbá tevő robotfejlesztéssel érkező Compocity lett.

„Kiemelten fontos számunkra a fenntarthatóság, melyet nemcsak önmagában, hanem a teljes értékláncon keresztül szeretnénk megvalósítani a lehető legnagyobb mértékben. A Kék Bolygó Alapítvány projektje meglátásunk szerint egy nagyon értékes és fontos kezdeményezés Magyarországon – melyhez örömmel csatlakoztunk” – mondta el Pócs Zsuzsanna a BMW Group Magyarország marketingvezetője az esemény kapcsán.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.12
Előbb kerülnek veszélybe, mint iskolába: a német kutatás azt mutatja, hogy az iskolák döntő....
2025.12.12
Tovább bővíti közös elektromosautó-töltőhálózatát az ALDI Magyarország és az E.ON Drive....
2025.12.12
A Peugeot ezzel az autóval új színt hozott a palettára.   ..
2025.12.12
Továbbra is Mohammed ben-Szulajem a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) elnöke: az emirátusokbeli....
2025.12.12
A logisztika nem csupán szállítás, hanem összetett, valós idejű döntések hálózata – mondja Berta....
2025.12.12
Elárverezik a svéd autóipari és biztonságtechnikai cég, a Holmbergs Safety Systems gyárát - írja az....
2025.12.12
2025 végére is stabilan tartja pozícióját a Suzuki Vitara és az S-Cross a kompakt SUV szegmensben,....
2025.12.12
Bár pályafutása utolsó évét kezdi, 2026-ban félelmetesen erős nyolchengeres motorral szerelik a....
2025.12.12
Kicsi és szép: az elektromos miniautók uniós piaca 7 éven belül 125%-kal fog növekedni. Íme, miért....
2025.12.12
A hét eleje óta hivatalosan is a Volkswagen Polo Magyarország legkedvezőbb listaárú új....