önjáró technológia
Az autók éles tesztelése a Haidian kerületben, a város technológiai központjában zajlik. A most folyó próbautak célja az autonóm technológia fejlesztése, pontosítása. A próbákra kijelölt útszakaszok teljes hossza immár 215,3 kilométer. A tesztútvonalak mindegyike a „demonstrációs” övezetben található. Az önjáró járművek demonstrációs területének részét képezik. Az utak 100 négyzetkilométeres területet hálóznak be a Zhongguancun technológiai városrész északi övezetében.
A tervek szerint 2020-ban a Haidian kerületben további útszakaszokat nyitnak meg az önvezető járművek próbaútjai számára.
A jövőben a területen új infrastrukturális projektek sorozatát indítják el, ideértve az autonóm vezetési technológiát, a precíziós térképeket és az intelligens szállítást. 2018 márciusában Peking 33 útszakaszt jelölt ki, összesen 105 kilométer hosszúságban az autonóm autók tesztelésére Daxingban, Shunyiban és Peking Haidian kerületében. Valamennyi a Peking körüli az ötödik körgyűrűn (sic!!!) kívül esik, távol a sűrű lakott és intenzív forgalmú területektől.
Tavaly év végéig Peking már 151 útszakastt nyitott meg, 503,68 kilométer hosszúságban.
A kínai kormány tervei szerint az intelligens járművek tesztelési útvonalainak hossza 2022-ig Pekingben el fogja érni a 20000 kilométer, mellyel a hálózat 500 négyzetkilométernyi területet fed majd le.