kerékpározás

A Skoda 2018-ig a Tour de France hivatalos partnere

2014.03.09.

A cseh autógyártó hivatalos partnerként és hivatalos gépkocsi-szolgáltatóként további öt évvel hosszabbította meg a Tour de France támogatói tevékenységét.


 

A támogatói tevékenység része a Tour de France, azaz a világ legismertebb kerékpárversenye mellett a spanyol La Vuelta körversenyre is kiterjed, amelyet 2011 óta támogat a cseh gyártó. Az A.S.O.-val kötött megállapodás mindezeken túl nyolc további nemzetközi kerékpárversenyre is vonatkozik.

„A Tour de France és további ismert és klasszikus kerékpárversenyek támogatásának meghosszabbítása márkánk és a kerékpársport közötti szoros kapcsolatot jelzi” – emelte ki Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, a Škoda igazgatótanácsának elnöke. „A Škoda az elkövetkező évek során nemzetközi volumenmárkaként története legnagyobb modelloffenzívája keretében folytatja növekedését. Ismét meghosszabbított kerékpársportbeli jelenlétünk hosszú távon erősíti a márka nemzetközi ismertségét és imázsát, miközben e támogatói tevékenység vállalatunk közel 119 esztendős tradícióinak is egészen különleges kifejezése” – folytatta Vahland. Laurin és Klement, a ŠKODA alapítói 1895-től kezdetben kerékpárok gyártásával alapozták meg a Škoda sikertörténetét.

„A Škoda immár tíz esztendeje a nemzetközi kerékpársport erős és megbízható partnere. A versenyek alatt a Škoda számomra jóval több egyszerű autónál: az irodám is egyben, ahol a nap jó részét töltöm” – hangsúlyozta Christian Prudhomme, az A.S.O. kerékpársport-igazgatója, egyúttal a Tour de France igazgatója.

A cseh gyártó immár 2004 óta a legendás Tour de France hivatalos partnere, hivatalos gépkocsi-szolgáltatója, valamint „Fehér trikó” partnere. „A világ harmadik legnagyobb sporteseménye kiváló alkalom márkánk és modelljeink bemutatására a világ számára” – húzta alá Werner Eichhorn, a Škoda igazgatótanácsának értékesítés és marketing területeiért felelős tagja. Egyedül a 2013-as Tour de France alkalmával mintegy 12 millió kerékpárrajongó szurkolt a pálya mentén, míg televízión világszerte mintegy 1,4 milliárdan követték az eseményt.

Már a kezdetektől a Škoda Tour de France során betöltött szerepének egyik alapvető eleme a gépkocsik biztosítása. Évről-évre több mint kétszáz Škoda fut összesen nagyjából 2,8 millió kilométert a francia körverseny során, az elmúlt tíz év futásteljesítménye így mintegy 28 millió kilométert tesz ki.

A kerékpársport a jégkorong mellett a cseh autógyártó nemzetközi szponzori tevékenységének egyik fő pillére, amelynek keretében a Škoda a jelentős professzionális versenyeken túl a kerékpár-tömegsportot is támogatja, többek között a „Rad fürs Leben”, a „Ride London” és a berlini „Velothon” rendezvényei formájában.

A Škoda és a kerékpársport szoros kapcsolata mindazonáltal túlmutat a puszta támogatói tevékenységen, a kerékpárok és a megfelelő kiegészítők ugyanis már évek óta megtalálhatók a Škoda kínálatában. A cég jelenlegi kerékpár-kollekciója tíz modellből áll.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.18
A belügyminisztérium újabb hat hónappal meghosszabbítja az ellenőrzést a magyar határon. Az....
2024.04.18
Drámai pillanatokat élt át egy anya és hároméves gyereke, miután utóbbinak odacsukta a lábát a....
2024.04.17
Ahogy minden évben, idén is személyes élményekkel jelentkezünk majd a Rally Croatia-ról, azaz....
2024.04.17
Eddigi legnagyobb projektjébe vágott bele az Autistic Art Alapítvány annak érdekében, hogy egy....
2024.04.17
És egyetemistákkal együtt tervezték.   ..
2024.04.17
Állványon elhelyezett és menet közbeni sebességmérő eszközzel is dolgoztak BRFK XVIII. Kerületi....
2024.04.17
Lássuk azokat az ikonikus autótípusokat, amiket sikerült a modern korba is sikerrel átültetni. ..
2024.04.17
Éves összevetésben 7 százalékkal nőtt az autóipari termelés az első negyedévben - derül ki a....
2024.04.17
Új kiskereskedelmi koncepció hirdetett meg a Toyota, amelynek jegyében megújulnak és gyökeresen....
2024.04.17
- A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) a régiós üzemanyagárak összehasonlíthatósága érdekében....