hibrid

Szedán és kombi változatban érkezik a hibrid Passat

2015.07.25.

A Golf GTE után újabb hálózatról tölthető (plug-in) hibrid mutat be a Volkswagen, ezúttal az új Passat GTE-vel bővíti elektromos palettáját.

Az újdonsággal a céges és a magánvásárlók körében egyaránt kedvelt modell olyan változata mutatkozik be, amely egyszerre felel meg a nulla károsanyag-kibocsátás (Zero-Emission-Vehicle) és a hosszú utazás elvárásainak.

218 lóerős rendszerteljesítményével, igencsak kedvező, 100 kilométerenként mindössze 1,6 literes fogyasztásával, valamint akár 50 kilométer tisztán elektromos hatótávjával a Passat GTE igen gazdaságosan üzemeltethető. A GTE normál üzemi körülmények között eleve tisztán elektromos üzemben, így károsanyag-kibocsátás nélkül kezdi meg útjait. Ez az elektromos üzemmód (E-Mode) igény szerint – például az utazás végén a városba érve – gombnyomásra is aktiválható.

A Passat GTE önálló felszereltségi szintet képvisel. A high-tech modell eleve bőséges specifikációja olyan technikákat is tartalmaz, mint például a LED-technikájú fényszórók (tompított és távolsági fény), a fáradtságérzékelő funkció, a másodlagos ütközésvédelem, a városi vészfék-funkcióval kiegészített Front Assist környezet-megfigyelő rendszer, az esőérzékelő, az első és hátsó ParkPilot, az oldalablakok krómozott díszlécei és az első komfortülések.

Az utasteret szintén következetesen az új hajtásrendszer szellemében alakították ki a mérnökök és a formatervezők, akik a kombinált műszeregységet és a szériafelszereltséget bővítő Composition Media infotainment-rendszert a plug-in hibridhajtás specifikus funkcióinak és kijelzőinek menüjével egészítették ki.

Az elektromos üzemmód (E-Mode) sportos változata a GTE menetprogram, amelyben a Passat GTE 218 lóerős maximális rendszerteljesítménye is rendelkezésre áll. Ekkor több fő komponens, például a gázpedál és a kormánymű karakterisztikája is dinamikusabbra vált. Az 1,4 literes TSI motor teljesítménye 156 lóerő, míg az elektromos motoré 115 lóerő. A hálózatról tölthető (plug-in) hibridhajtás maximális forgatónyomatéka tekintélyes 400 newtonméter. A kettős tengelykapcsolós sebességváltóval (DSG) készülő Passat GTE álló helyzetből mindössze 7,4 másodperc (Variant: 7,6 másodperc) alatt gyorsít fel 100 kilométer/órás tempóra, végsebessége pedig 225 kilométer/óra (elektromos üzemmódban 130 kilométer/óra). A Passat GTE és a Passat GTE Variant várhatóan ősszel érkezik meg az európai piacokra.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.07
A II. Kerületi Rendőrkapitányság illetékességi területén tíz helyszínen telepített traffiboxok 2025....
2025.12.07
A kínai Great Wall Motors (GWM) 2029-ben 300 ezer autó előállítását tervezi Európában és a....
2025.12.06
Öt világbajnoki címmel évtizedeken át rekorder volt és nemcsak a Forma 1-ben vált legendává Fangio....
2025.12.06
Donald Trump amerikai elnök szerdán a Fehér Házban bejelentette, hogy jelentősen enyhíteni kívánja....
2025.12.06
A Skoda fontos mérföldkőhöz érkezett: a vállalat bejelentette, hogy a Mladá Boleslav-i gyárban....
2025.12.06
A Vision Meta Turismo ötvözi a szedánok és a SUV-ok előnyeit, és bemutatja a koreai márka következő....
2025.12.06
A kínai Dongfeng autógyártó bemutatta az eπ 007 szedán legújabb változatát, amely nemcsak hazai,....
2025.12.06
A négyszeres világbajnok Max Verstappen, a Red Bull holland versenyzője nyerte két....
2025.12.06
A vállalat megkezdi az Audi Q5 és Audi A6 modelljeihez továbbfejlesztett, 299 lóerős V6 TDI-k....
2025.12.06
A Mercedes brit pilótája egy hajszállal bizonyult a leggyorsabbnak szombaton a Forma-1-es....