hibrid

Szedán és kombi változatban érkezik a hibrid Passat

2015.07.25.

A Golf GTE után újabb hálózatról tölthető (plug-in) hibrid mutat be a Volkswagen, ezúttal az új Passat GTE-vel bővíti elektromos palettáját.

Az újdonsággal a céges és a magánvásárlók körében egyaránt kedvelt modell olyan változata mutatkozik be, amely egyszerre felel meg a nulla károsanyag-kibocsátás (Zero-Emission-Vehicle) és a hosszú utazás elvárásainak.

218 lóerős rendszerteljesítményével, igencsak kedvező, 100 kilométerenként mindössze 1,6 literes fogyasztásával, valamint akár 50 kilométer tisztán elektromos hatótávjával a Passat GTE igen gazdaságosan üzemeltethető. A GTE normál üzemi körülmények között eleve tisztán elektromos üzemben, így károsanyag-kibocsátás nélkül kezdi meg útjait. Ez az elektromos üzemmód (E-Mode) igény szerint – például az utazás végén a városba érve – gombnyomásra is aktiválható.

A Passat GTE önálló felszereltségi szintet képvisel. A high-tech modell eleve bőséges specifikációja olyan technikákat is tartalmaz, mint például a LED-technikájú fényszórók (tompított és távolsági fény), a fáradtságérzékelő funkció, a másodlagos ütközésvédelem, a városi vészfék-funkcióval kiegészített Front Assist környezet-megfigyelő rendszer, az esőérzékelő, az első és hátsó ParkPilot, az oldalablakok krómozott díszlécei és az első komfortülések.

Az utasteret szintén következetesen az új hajtásrendszer szellemében alakították ki a mérnökök és a formatervezők, akik a kombinált műszeregységet és a szériafelszereltséget bővítő Composition Media infotainment-rendszert a plug-in hibridhajtás specifikus funkcióinak és kijelzőinek menüjével egészítették ki.

Az elektromos üzemmód (E-Mode) sportos változata a GTE menetprogram, amelyben a Passat GTE 218 lóerős maximális rendszerteljesítménye is rendelkezésre áll. Ekkor több fő komponens, például a gázpedál és a kormánymű karakterisztikája is dinamikusabbra vált. Az 1,4 literes TSI motor teljesítménye 156 lóerő, míg az elektromos motoré 115 lóerő. A hálózatról tölthető (plug-in) hibridhajtás maximális forgatónyomatéka tekintélyes 400 newtonméter. A kettős tengelykapcsolós sebességváltóval (DSG) készülő Passat GTE álló helyzetből mindössze 7,4 másodperc (Variant: 7,6 másodperc) alatt gyorsít fel 100 kilométer/órás tempóra, végsebessége pedig 225 kilométer/óra (elektromos üzemmódban 130 kilométer/óra). A Passat GTE és a Passat GTE Variant várhatóan ősszel érkezik meg az európai piacokra.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.26
Frontálisan karambolozott egy busz és egy személyautó Sopronnál, a 8518-as út 26-os....
2024.04.25
A HangZóna mai vendége Rusznák András igazságügyi járműszakértő. ..
2024.04.25
Április 25-én a pekingi Auto China 2024 járműipari konferencián mutatta be legújabb fejlesztését a....
2024.04.25
Megszólalásig hasonlít a Citroen C5 Aircrossra és osztozik is majd technikai alapjain az új Opel....
2024.04.25
Több mint egy tucat elektromos autó hirtelen lángra lobbant egy Eibesbrunn melletti cég telephelyén....
2024.04.25
Több mint 20 év után megújult a márka logója és vizuális arculata – írja honlapján a német....
2024.04.25
Tudja mi a különbség a sales maneger, a business development manager és account manager munkakörök....
2024.04.25
A Porsche újabb változattal teszi teljessé a 2023-ban teljes modellfrissítésen átesett Cayenne....
2024.04.25
A Magyarországon működő járműipari vállalatok, beleértve a nagy autógyárakat és azok széles....
2024.04.25
A BMW Group debreceni gyára és a Lufthansa együttműködése révén kapacitás bővítés valósult meg a....