SEAT
A vállalat így folytatta a 2013-ban megkezdett, az Ibiza, a Leon, és az Alhambra növekedésével fémjelzett pozitív trendet, de tovább nőtt a Toledo, a Mii és az Altea értékesítés is. Az idei év januárja és szeptembere között a SEAT eladásai 29,5 %-kal nőttek a 2012-es esztendő azonos időszakaszával összehasonlítva, amikor az eladott gépkocsik száma 238 200 volt.
Jelenleg a Leon vezeti az márka kiszállításait. A vállalat széles körben népszerű kompakt autójának értékesítései 5,8 %-kal nőttek, és elérték a 122 400 darabot, 6 800 egységgel többet, mint a 2014-es év első kilenc hónapjában. A Leon családi változata, az ST kombi, az eladások bővülését 34,6 %-os növekedésével erősítette, és elérte a 44 100 egységet. Az Ibiza ugyancsak növekedést mutatott, és a 3,3 %-os növekedésével a kiszállítások szeptemberig elérték a 119 100 egységet. Százalékos arányban az Alhambra mutatta a legnagyobb növekedési rátát, 13,7 %-ot, és ez a modell a SEAT modellpaletta harmadik legtöbb értékesítést mutató modellje volt: szeptemberig 19 400 darabot adtak el belőle.
Jürgen Stackmann, a SEAT Végrehajtó Bizottságának elnöke elégedettségének adott hangot az értékesítés növekedésének mértékét látva: "2013 óta stabilan növekszünk, ami összes modellünk pozitív fejlődésének és a szélesebb választéknak tulajdonítható. Az idén továbbfejlesztettük több modellünket, úgy, mint az Ibizát, az Alhambrát és a Toledót, illetve piacra dobtuk az új CONNECT kínálatot, amely autóinkat az összekapcsolhatóság terén a legjobb tulajdonságokkal ruházza fel." Jürgen Stackmann arra is rámutatott, hogy "2016-ban folytatjuk kínálatunk bővítését, mely a vállalat mindeddig első SUV modelljének megjelenésével kezdődik."