Ford

Tatárföldön készül a Ford EcoSport

2014.12.16.

A Ford Sollers megnyitotta modernizált gyárát Naberezsnie Cselniben: ez a vállalat harmadik orosz és második tatárföldi üzeme. A Ford EcoSport teljes egészében itt készül – jelentős helyi hozzáadott értékkel.

A Ford Sollers, a Ford Motor Company és a JSC Sollers oroszországi képviseletének vegyesvállalata megkezdte a termelést modernizált üzemében a Tatárföldi Köztársaságban fekvő Naberezsnie Cselniben. A Ford Sollers második tatárföldi és harmadik oroszországi üzemének számító üzem teljes éves gyártókapacitása eléri a 115 ezer darabot; a létesítmény 1500 embernek ad munkát. A Ford EcoSport szubkompakt SUV az első autó, ami a Naberezsnie Cselniben készül. Az autó gyártása teljes egészében itt folyik, és a modell tulajdonságait az orosz vásárlók igényeihez igazították. Az üzemben jövőre az 5 ajtós Ford Fiesta gyártása is megkezdődik, amelyek az orosz piacon találnak majd vevőkre.


– Büszkén jelentjük be, hogy a Ford Sollers harmadik üzemében, Naberezsnie Cselniben megkezdődött a Ford EcoSport gyártása. Ebben a modern gyáregységben a legmagasabb minőségi szabványok szerint készülnek a Ford járművei – fogalmazott Fed Cannis, a Ford Sollers elnök-vezérigazgatója. “

– Az EcoSport nyerő modellnek ígérkezik az oroszországi termékkínálatban, és jelentősen megerősíti majd a Ford márka részesedését a gyorsan növekvő SUV- és crossover-szegmensben. Jó úton járunk a Ford Sollers ambiciózus üzleti terveinek megvalósítása fele – vélekedett Adil Sirinov, a Ford Sollers ügyvezető igazgatója. “Vállalatunk arra törekszik, hogy Oroszországban jelentős mértékben növelje a helyi hozzáadott értéket. A Ford EcoSport gyártása során körülbelül 30 olyan részegységet használunk fel, amelyeket helyi beszállítóktól szerzünk be. Mindemellett már azon dolgozunk, hogy előkészítsük az új Ford Fiesta jövő évi gyártásának beindítását. Ez azt jelenti, hogy 2015-ben a Ford Sollers már 11 Ford-modellt gyárt majd Oroszországban.”


A Ford Sollers mérnökei jól ismerik az orosz piac sajátosságait, ezért a Ford EcoSport jellemzőit a helyi elvárásokhoz hangolták. Az EcoSport korrózióállóságát és tartósságát kemény teszteken vizsgálták, és az autót tökéletesen hozzáigazították Oroszország szélsőségesen hideg téli időjárásához.

Az orosz piacon a Ford EcoSport első- és összkerékhajtással lesz rendelhető, valamint 1,6 és 2,0 literes benzinmotorokkal, amelyek öt- és hatfokozatú manuális, illetve hatfokozatú Powershift automata sebességváltóhoz kapcsolódhatnak. A legmodernebb motoroknak és váltóműveknek köszönhetően az autó az élvezetes menetteljesítmény, a tekintélyes vonóerő és a takarékos működés tökéletes kombinációját kínálja.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.19
Több mint két és fél évtized szolgálat után búcsúzik Budapest útjaitól az Ikarus 412-es autóbusz, a....
2025.12.19
Az önvezető autók és drónok világába kalauzolja a nézőket a nemzetközi ismeretterjesztő csatorna, a....
2025.12.19
Rendőröket és tűzoltókat riasztottak, miután bikák kószáltak a közúton Eperjesen és közelében -....
2025.12.19
A Toyota olykor jelentős változásokat vezet be: a gyártásban a kaizen, azaz a folyamatos fejlesztés....
2025.12.19
Bár a német üzletemberek elejétől fogva látták, mennyire kockázatos engedni a kínai befolyásnak és....
2025.12.19
Magyarországon 2016 óta engedélyezett az önvezető autók országutakon történő tesztelése, egyelőre....
2025.12.19
Elindult a visszaszámlálás az új ID. Polo érkezéséig: alig néhány hónappal a világpremier előtt egy....
2025.12.19
Megrongálódott szerdán a brüsszeli repülőtéren a szlovák kormánygép, amely Robert Fico (Smer–SD)....
2025.12.19
Több alkohol okozta baleset, több sérülttel – ez a lehangoló értékelés az év első feléről....
2025.12.18
A HangZóna mai vendége Soltész Bálint rendőrségi szóvivő. ..