e-autó

A Tesla fődizájner beszólt a BMW-nek, szerinte az i3 Ikea bútordarab

2013.12.09.

Franz von Holzhausen, a Tesla elektromos autógyártó cég vezető dizájnere az IKEA bútorokhoz hasonlította a BMW új elektromos autóját, az i3-at abban az interjúban, amelyet az AutoBild-nek adott Kaliforniában.

- Az i3 inkább egy Ikea bútordarab, mint egy dijáznolt bútordarab – fogalmazott meglehetősen nyersen  Hauke Schriebernek, az AutoBild riporterének kérdésére. Ugyanakkor dícsérte is a BMW elektromos autóját.

- Tisztán dizájn nézőpontból nézve az i3 egyedi autó, a belső kiképzése nagyon modern – nyilatkozta Franz von Holzhausen.- Nagyon letisztult, keskeny ülések. Tetszik, milyen anyagokat használtak fel a megépítéskor. Ha az i3-at az utcán látod, különösnek és nem megszokottnak látod. Én úgy gondolom, egy autónak nem kell ilyen funkyn kinézni. Az elektromos hajtás és az arányok elég egyedivé teszik.

Tesla S. Elhitetni a biztonságot.

Tetszik-e 15 hónappal a Tesla S megjelenése után az autó? Kérdezte a riporter a fődizájnert?

-Egy dizájner számára a munka sosem ér véget – hangzott a válasz.-  Milliméterekről van szó, apróságokról, valamikor azonban a munkát befejezettnek kell nyilvánítani, mert piacra dobják. Még mindig vannak apró részletek, amin változtatnék, az autó orra például. Az S modellt aerodinamikusnak kellett megalkotnunk, anélkül, hogy annak látszana.

BMW i3: a belsővel elégedett a Tesla fődizájnere.

Az interjúban a dijázner elárulta azt is, az X modell kész van, apró simítások vannak hátra, a következő, amin gőzerővel dolgoznak,  a "3rd Gen", a harmadik generációs modell.

-A tömegmodell, amely 2015-ben a 3-as BMW ellenfele lehet? – vágott közbe a riporter.

Franz von Holzhausen( jobbra) Kaliforniában nyilatkozott Hauke Schriebernek, az AutoBild riporterének.

- Az autóval meg akarjuk mutatni, valójában miről is van szó, tömegnek elektromos autót gyártani – fogalmazott. - Ez nem egy kis S modell lesz, nem akarjuk azt az utat követni, mint az  Audi, hogy ugyanazon arca van a különféle modelleknek. Előbb azonban ügyfeleinknek az optimális biztonságot kell megadnunk, utána tudunk különleges dizájnnal előlépni. Ez a BMW-nél az i3-al könnyebb – fogalmazott Holzhausen arra utalva, hogy a biztonságról a BMW még rég meggyőzte ügyfeleit.

 

Az oldal fő támogatója

 

2023.12.02
A hidegháború idején dúlt a dizájncsata, amerikai, szovjet, német és olasz gyártók harcoltak az....
2023.12.02
Az utolsó üres helyre a már meglévő pilótájával hosszabbított a Williams. ..
2023.12.02
Októberben a Haval lett a vezető márka Oroszországban az eladott külföldi autók között, és ezzel....
2023.12.02
A Pest Vármegyei Főügyészség vádat emelt két férfi ellen, akik egy járó motorral hátrahagyott....
2023.12.02
Két éven belül minden nagyobb német város különleges rendőri egységénél készenlétben áll egy....
2023.12.02
Ausztria nagy részén nehezíti a közlekedést és az áramellátást a hó, a magashegyi területeken a....
2023.12.02
A Tesla régen várt pickupjára összesen négy különböző helyre is felszerelhetőek lesznek a....
2023.12.02
Ez egy régen várt fejlesztés a régióban, és a beruházásnak rendkívüli jelentősége van, hiszen....
2023.12.02
A Rába Járműipari Holding Nyrt. üzleti portfóliójába tartozó Rába Futómű Kft. a Gyármentő....
2023.12.02
Elindultak a BKV ünnepi díszbe öltözött járművei péntek késő délután, a fényflottát Karácsony....