CUPRA el-Born

Új korszak kezdődik a Barcelona által inspirált CUPRA BORN-nal

2021.02.24.

A CUPRA új korszakba kezd. Három évvel a terramari bevezetés után 2021 kulcsév lesz a vállalat életében, és lendületet ad átalakulásának. A hat plug-in hibriddel és az első 100% -ban elektromos modelljével, a CUPRA Born-nal bebizonyítja a piac számára, hogy az elektromosság és a teljesítmény tökéletes kombinációt jelent.

A vállalat harmadik évfordulója alkalmából a CUPRA csapat a CUPRA e-Garage virtuális platformjára lépett, hogy egy digitális eseményen bemutassa a jövőre vonatkozó terveit, amelyen jeles vendégek vettek részt, köztük Marc terStegen és Fernando Belasteguín nagykövetek, Mattias Ekström, Jordi Gené és Mikel Azcona autóversenyzők, valamint a Game of Thrones ügyvezető társproducere, Vince Gerardis - írja a márka közleménye.

A CUPRA itt van, hogy maradjon

Wayne Griffiths, a CUPRA elnöke az esemény indításakén elmondta: „A CUPRA ebben a három évben mindenkit meglepett, és a pandémia idején is még tovább növekedett. Ezek a remek eredmények bizakodóvá tesznek minket abban, hogy 2021-ben erősebben nyomuljunk; ebben az évben arra törekszünk, hogy megduplázzuk a 2020-as eladási mennyiséget, és elérjük a vállalat teljes volumenének 10% -át. "

2018-as létrehozása óta a CUPRA meghaladta az összes kezdeti várakozást azáltal, hogy 65 000 darabot adott el, és kétszámjegyű növekedést ért el. Az új termék kínálat bemutatásával és az egyedülállóan kifejlesztett első modell, a Formentor bevezetésével a CUPRA felgyorsította növekedését, és 2021 januárjában a leggyorsabban növekvő márkává vált, valamint a második egymást követő havi eladási rekordot ért el.

Három stratégiai pillér 2021-ben

A folyó évre vonatkozó céljainak elérése érdekében a CUPRA stratégiája három pilléren nyugszik: a termékskála elindítása a villamosítás felé; új terjesztési stratégia végrehajtása globális jelenlétének megerősítése érdekében; és új tapasztalatok révén folytatni a márka világának építését.

A villamosítás a CUPRA 2021-es növekedésének kulcsa lesz. A már piacon lévő CUPRA Leon, CUPRA Formentor és a CUPRA Ateca mellett a hat hibrid változattal a márka célja, hogy megerősítse jelenlétét Európában és beléphessen a legelektromosabb piacokra, mint Norvégia és Hollandia. A márka célja, hogy a Formentor teljes értékesítésének 50% -a plug-in hibrid változat legyen. A CUPRA bővíteni kívánja jelenlétét olyan nemzetközi piacokon is, mint Mexikó, Izrael és Törökország.

A vállalat bemutatta a CUPRA Formentor VZ5 modellt, egy speciális limitált kiadást 390 lóerővel, amelyből 7 000 darabot gyártanak, kiegészítve első exkluzív modelljének nyolc hajtásláncát. Világpremierjét követően Dr. Werner Tietz, a kutatásért és fejlesztésért felelős alelnök elmondta: „A CUPRA Formentor VZ5 a belsőégésű motor teljesítményének végső megtestesítője az autórajongók számára. A VZ5-tel elértünk valamit, amit sokan úgy gondoltak, hogy nem tudunk elérni. Ez az autó a mi koronaékszerünk, a versenypálya és a közút közötti híd egyik legjobb példája. Ez a bravúr, amelyet MattiasEkström és JordiGené pilótáink segítettek létrehozni. "Ekström és Gené mellett Mikel Azconát, a spanyol pilótát a márka csapatának harmadik tagjának igazolták a PURE ETCR-en, amely az első elektromos túraautó-verseny.

CUPRA Born: új korszak kezdődik

Wayne Griffiths szerint a CUPRA Born, mely a trendi, a modell megalkotásban is inspiráló barcelonai kerületről kapta nevét, sorozatgyártású modelljének elindítása a vállalat átalakulásának impulzusa lesz: „A CUPRA Born újdonság lesz az elektromos piacon egyedi kialakításával és teljesítményével. Ez a jármű hozzájárul a globális CO2 -kibocsátás csökkentéséhez és az európai célok teljesítéséhez. Ezzel az autóval, annak emocionális sportosságával kívánunk hozzájárulni Spanyolország és a világ villamosításához, és azt szeretnénk, hogy a fiatalok következő generációja részt vegyen ebben az átalakulásban. Ezért ezt a járművet előfizetéses szerződéssel is kínálják, havi díjjal, amely magában foglalja a jármű használatát és egyéb kapcsolódó szolgáltatásokat. ”

Az autóvezetők új generációjának igényeire reagálva és a márka hatékonyabb és fenntarthatóbb értékesítési modelljének biztosítása érdekében a CUPRA második stratégiai pillére egy új terjesztési stratégia megvalósítása lesz. A CUPRA Born piacra dobása az ügynökségi modell bevezetését vonja maga után, egy olyan rendszert, amely megerősíti a kereskedői hálózat online jelenlétét. Ezenkívül a márka célja, hogy növelje az utakon való láthatóságát azáltal, hogy megnyitja a City Garage Üzleteket a világ legnagyobb városainak központi területein. A mexikóvárosi, hamburgi és barcelonai exkluzív üzletek megnyitása után a CUPRA az idei év második felében új City Garage üzlet megnyitását tervezi Münchenben.

Ezzel az új értékesítési modellel a CUPRA célja, hogy 2022 végére globális hálózatát 800 üzletre bővítse. Ezenkívül a vállalat azt tervezi, hogy értékesítési tanácsadói csapatát 1 000 CUPRA Masters-re növeli, akik a márka arcaiként központosítják a kapcsolatot az ügyféllel az első kapcsolatfelvételtől az autószervizig.

Az új terjesztési stratégiával a CUPRA Born megnyitja az ajtót az új nemzetközi piacok előtt, és növeli a márka jelenlétét a leginkább felvillanyozott országokban. 500 kilométeres hatótávolságával és stílusos kialakításával a márka azt reméli, hogy bővíti vásárlói körét, és meghódítja azokat, akik a legfejlettebb technológiát keresik, minimális környezeti terheléssel, mivel a modell egyes elemei újrahasznosított műanyagokból készülnek. A CUPRA Born felgyorsítja az elektromos átalakulást, miközben megőrzi az autó iránti szeretetet és az érzelmekre összpontosító vezetési élményeket. A CUPRA Born gyártását az év második felétől a németországi Zwickau gyárban kezdik meg. Sőt, Wayne Griffiths az előadás végén bejelentette, hogy a márka azon dolgozik, hogy a CUPRA TavascanElectricConcept valósággá váljon.

Növekszik a CUPRA univerzum

A teljes termékpalettával és a globális disztribúciós hálózattal a CUPRA stratégiájának harmadik pillére új tapasztalatok generálása és új területekre való terjeszkedés, azzal a vízióval, hogy inspirálják a világot Barcelonából.

A CUPRA stratégiai, üzletfejlesztési és üzemeltetési igazgatója, AntoninoLabate bemutatta a Wilson sportmárkával közösen létrehozott padel ütőt a World Padel Tour játékosának, a CUPRA nagykövetének, Fernando Belasteguínnak. Ezzel az ütővel, amellyel az argentin játékos néhány tornán profi pályán játszik majd, a cég be akarja mutatni részvételét a padel, Európa leggyorsabban növekvő sportágának bővítésében.

Ezenkívül Labate új együttműködést jelentett be a barcelonai székhelyű De Antonio Yachts, egy nagy teljesítményű hajókat tervező jachtcéggel. A két márka együtt dolgozott a D28 De Antonio CUPRA, a márka ikonikus színeiben megjelenő jacht kialakításán. A CUPRA ügyvezetője bejelentette, hogy a jövőben a két márka célja feltárni egy hibrid hajtású jacht létrehozásának lehetőségét.

Mivel az emberek és érzelmeik a márka stratégiájának középpontjában állnak, az esemény stílusos lezárásaként a CUPRA bemutatta az RPM video teaser nevű sci-fi tévés produkciót, amely 2101-ben játszódik, ahol az érzelmek tilosak, és lázadók egy csoportja küzd azért, hogy felébressze az emberiséget. A kedvcsinálóban olyan vezető színészek szerepelnek, mint NataliaReyes, a legújabb Terminátor sztárja, Eduard Fernández spanyol színész a 30 Monedas sorozatból és a Goya díjra jelölt színésznő, JuanaAcosta. A bejelentésben Vince Gerardis, a Game of Thrones és az RPM teaser ügyvezető társproducere jelent meg az Uria testvérek és Daniel Posada mellett az InfinitoStudios-tól.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.26
Frontálisan karambolozott egy busz és egy személyautó Sopronnál, a 8518-as út 26-os....
2024.04.25
A HangZóna mai vendége Rusznák András igazságügyi járműszakértő. ..
2024.04.25
Április 25-én a pekingi Auto China 2024 járműipari konferencián mutatta be legújabb fejlesztését a....
2024.04.25
Megszólalásig hasonlít a Citroen C5 Aircrossra és osztozik is majd technikai alapjain az új Opel....
2024.04.25
Több mint egy tucat elektromos autó hirtelen lángra lobbant egy Eibesbrunn melletti cég telephelyén....
2024.04.25
Több mint 20 év után megújult a márka logója és vizuális arculata – írja honlapján a német....
2024.04.25
Tudja mi a különbség a sales maneger, a business development manager és account manager munkakörök....
2024.04.25
A Porsche újabb változattal teszi teljessé a 2023-ban teljes modellfrissítésen átesett Cayenne....
2024.04.25
A Magyarországon működő járműipari vállalatok, beleértve a nagy autógyárakat és azok széles....
2024.04.25
A BMW Group debreceni gyára és a Lufthansa együttműködése révén kapacitás bővítés valósult meg a....