Vredestein
A zeneszám remixében Hardwell a Carmen által vezetett autó abroncsainak technikai adatait használta fel. „A számban a Vredestein abroncsok adatait szerettem volna olyan dinamikus ritmusba átültetni, amely hangsúlyozza a vezetés örömét” – mondja Hardwell. A tény, hogy Carmen Jordá vezetési képességei érzéki hangzásra és látványra teremtettek, senkit sem lep meg. A Hardwell és Carmen Jordá által készített mixhez egy, a DJ-t és az autóversenyzőt egyaránt megjelenítő videoklip is tartozik majd, a szám és a klip hivatalosan októberben jelenik meg.
A #ROCKTHEROAD kampány a Vredestein történetének legnagyobb online kampánya, és a téliabroncs-szezon során vetik majd be. A Verdestein aktuális stratégiáját a zenére és a közösségi oldalak kiterjedt használatára összpontosítva alakítja. „Ezzel a kampánnyal újrapozicionáljuk a Vredestein márkát, amely mostantól az autójáért és a versenyzés öröméért rajongó fiatalabb közönséget célozza meg” – magyarázza Marco Paracciani, az Apollo Tyres marketingigazgatója.
A rajongók és szurkolók egy keverő és egy laptop segítségével maguk is elkészíthetik a saját mixüket. A pályázatokat DJ Hardwell bírálja el, a legjobb öt zeneszámot pedig díjjal jutalmazza a Vredestein. További részletek a Vredestein facebook, twitter és instagram oldalán, valamint a www.rocktheroad.com –on olvasható.