Friss dizájn, tipikus GTI járműelemek, három erős szín – írja honlapján Európa legnagyobb autógyára.
Miközben a fél világot lebénította a pénteki informatika hiba, repterek, pályaudvarok, kórházak álltak le, Európa legnagyobb autógyára semmiféle problémával nem szembesült.
Bejárta a hír a nemzetközi sajtót, hogy a Volkswagen takarékossági okokból korlátozza a TOP menedzserek számára a Porschét, mint szolgálati autót. Az érinettek most bírósághoz fordultak – írja a Kronen Zeitung.
Prof. Thomas Edig, a Volkswagen Saxony humánerőforrás és szervezési részlegének ügyvezető igazgatója: „Vonzó munkáltatóként a kerékpárlízinggel egy másik mobilitási alternatívát kínálunk, amely szintén hozzájárul az egészségfejlesztéshez.” – írja honlapján a Volkswagen.
A Volkswagen és a Német Labdarúgó Szövetség (DFB) még négy évig folytatja sikeres együttműködését. Mindkét fél 2028. július 31-ig meghosszabbította a 2019. január 1. óta fennálló szponzori szerződést - írja honlapján Európa legnagyobb autógyára.
A VW az adminisztratív létszámot felmondási szerződésekkel akarja csökkenteni. Aki gyorsan dönt, plusz 50 000 eurót kaphat – írja a Spiegel.
A VW-csoport igazgatósága fizetések feláldozásával vesz részt a megtakarítási programban. Oliver Blume vezérigazgató és csapata 2024-ben lemond alapbérének öt százalékáról – írja az automobilwoche.de.
A Volkswagen-csoport kollektív szerződéses alkalmazottai 4735 eurós bónuszt kapnak 2023-ra. Ez több, mint egy évvel korábban.
Arno Antlitz, a Volkswagen pénzügyi igazgatója úgy véli, hogy az autógyártó befektetései 2024-ben és 2025-ben érik el a csúcsot – és elmagyarázza, miért esnek vissza utána.
A Volkswagen gyártása hetek óta lassú ütemben zajlik – az üzemek várhatóan a jövő héttől visszatérnek a normál sebességre. A problémák oka egy szlovéniai árvíz volt – írja az automobilwoche.de