Szedánosított luxus SUV lett volna a Lagonda LUV, azonban végül a DBX-ig kellett várnunk az első Aston Martin városi terepjáróra.
Nem elég újratapétázni a budoárt, ha a kuplerájban nem megy a bolt.
Számos előnye van annak, ha egy autógyártó a robusztusság érdekében túlfejleszti egyes típusait. A legendásan elnyűhetetlen Peugeot 505 ügyfelek százezreinek az életét változtatta meg, az azonban kevésbé ismert tény, hogy egy ikonikus sportautó is ennek a francia mindenesnek köszönhette a...
Mostanában többször is felmerült a kérdés, hogy mi lesz az Aston Martinnal a Mercedes-Benz éra után, mire érdemes váltani a briteknek, ha a németek befejezik a hajtásláncok szállítását számukra.
A stílusában és belső terében is áttervezett DB11 örököse még sikkesebb és merészebb, valamint technológiai szempontból is még többet nyújt, miközben hű maradt a V8-as benzinmotorhoz.
A Geely körülbelül 234 millió fontot, azaz körülbelül 269 millió eurónak megfelelő összeget fektet be a brit Aston Martin autógyártóba, és részesedését 7,6-ról 17 százalékra növeli írja az automobilwoche.de
A Forma-1-es világbajnokságban szereplő Aston Martin bejelentette, hogy 2026-tól az istálló motorszállítója a Honda lesz.
Valahol a 70-es években indult, majd a 80-as évekre virágzott ki igazán a hasábformák térnyerése az autóiparban. Olyannyira, hogy már nem csak sportautók kaptak ilyen éles formákat.
A bolygóvédelem jegyében bepillantunk az uralkodó diétájába is.
Nemcsak az oldtimerek mezőnyében terjed a régi járművek feltámasztása.