Az a bizonyos jávorszarvas teszt és még néhány menetdinamikai baki, ami mögött sötét üzleti érdekek működtek.
Mérföldkövek és kisebb találmányok, melyekről örök kérdés, hogy melyik volt az első és kinek az alkotása?
Nem elegendő csak a monitor mögött megtervezni egy-egy vezetőt segítő funkciót.
Holttérfigyelő, adaptív tempomat, sávelhagyásra figyelmeztető vagy épp parkolássegítő rendszer. Néhány olyan eszköz csupán az egyre szélesedő kínálatból, melyek a magasabb felszereltségű modellekben már alapvető tartozékként szerepelnek az árlistákon. De hol kezdődik a vezetés vége?
Minél többet tud egy kocsi, annál nagyobb kockázatokat hordoz magában.
Az elektronikus menetstabilizáló rendszer (ESP) általános alapfelszerelés lesz az Európai Unió országaiban, 2014. november 1-től ugyanis minden újonnan forgalomba helyezett személygépkocsi és legfeljebb 3,5 tonna össztömegű kishaszonjármű számára kötelező e technika. Minden további járműre egy...
Novembertől minden új autóban benne kell lennie az elektronikus menetstabilizáló rendszernek, amit az Európai Unióban helyeznek forgalomba.
A járműgyártás vívmányait taglaló cikkünk után többek is sérelmezték, hogy az ESP rendszerről még nem esett szó. Önök kérték…
A címképen szereplő hölgy Genevra Delphine Mudge, a fáma szerint az első női autóvezető New Yorkban,1898-ban, az első nő, aki öt gyalogost elütött, és az első női autóversenyző. Az aktív kormányművekről még semmit sem hallhatott, mert arra majd 100 évet kellett még várni. A kormányzás, nem úgy...