Nemzetközi példákat és saját tehetséggondozási tapasztalataikat felhasználva paradigmaváltó módszert dolgozott ki a mérnökképzés modernizálására a győri Széchenyi István Egyetem csapatával dr. Hanula Barna, az Audi Hungaria Járműmérnöki Kar dékánja. A neves kutató-motorfejlesztő elárulta...
Mit tud kezdeni az európai autóipar azzal az ellenérzéssel, amely a klasszikus –belsőégésű –motorokkal szemben kialakult? Valóban az elektromos autózás jelenti-e az ágazat jövéjét vagy még van fejlesztési lehetőség a benzin és dízelmetorokban? Erről rendezett fél órás beszélgetést a Kossuth...
A Formula Student csapatok tagjai olyan tudásra tesznek szert, amelyet csak itt sajátíthatnak el. Megtanulnak csapatban dolgozni, konfliktusokat kezelni, kisvállalkozást vezetni, szponzorokat szerezni, terveket készíteni, gyártást felügyelni, tesztelni és a végén versenyezni is.
Ilyen tortája csak annak van, akinek szobrász a nővére – ez posztolta ki fotóval Facebook oldalára a Bugatti Veyron 1001 lóerős motorjának kifejlesztője, a magyar Hanula Barna, aki jelenleg a győri Széchenyi István Egyetemen az Audi Hungaria Járműmérnöki Kar vezetője, dékán, egyetemi docens...
A Széchenyi István Egyetem részéről dr. Földesi Péter rektor üdvözlőbeszédével, valamint házigazdaként dr. Hanula Barna, az Audi Hungaria Járműmérnöki Kar dékánjának köszöntőjével kezdődött a Formula Student Symposium rendezvénye Győrben.
A folytatásban a hobbi szintű, majd részmunkaidős és végül főállású versenymotor építés részletei következnek, valamint az emberi tényezők…
Legyen szó WRC, kit car, Historic vagy az újkori motorok tuningjáról - Havassy Péter nem csak szenvedéllyel beszél róluk - hanem szenvedéllyel és egyedülálló szakértelemmel készíti is azokat immár három évtizede. A hazai és külföldi autósportban méltán híres és elismert tuningmester történetét...
A kor, amibe beleszülettem, korlátozott lehetőségeket kínált fel, s mi mindig többet szerettünk volna. Ez egyúttal leleményessé is tett bennünket. A magyar sebészek is sokkal leleményesebbek voltak jóval jobban elkényeztetett külföldi kollégáiknál. Akik kinn sikeresnek bizonyultak, merészebbek...
A Bugatti Veyron volt az első olyan szériában gyártott autó, amelynek 1001 lóerős motorja négyszáz kilométer feletti sebességet tud produkálni. Kifejlesztése a magyar Hanula Barna nevéhez fűződik, aki jelenleg a győri Széchenyi István Egyetemen az Audi-tanszékcsoport vezetője, rektori tanácsadó...