Széchenyi István Egyetem
Hanula Barna ötvenhetedik szülesésnpjára a torta mellé nagyon sok gratulációt kapott, amelyhez ezúttal az autoszektor.hu is csatlakozik.
Hanula Barna
A kar vezetőjének Facebbok oldalát itt érheti el:
https://www.facebook.com/barna.hanula?fref=ts
A kor, amiben beleszülettem, korlátozott lehetőségeket kínált fel, s mi mindig többet szerettünk volna. Ez egyúttal leleményessé is tett bennünket. A magyar sebészek is sokkal leleményesebbek voltak jóval jobban elkényeztetett külföldi kollégáinál. Akik kinn sikeresnek bizonyultak, merészebbek voltak az átlagnál. Saját sorsukat a kezükbe vették és többre is jutottak – mesélte egyszer, annak idején miért ment külföldre és szerzett világhírt a Bugatti Veyron 1001 lóerős motorjának kifejlesztőjeként.
És a különleges torta.
Hogyan álltak neki, mekkora volt a motorfejlesztő csapat létszáma? kérdeztem tőle
A feladatmegosztás részleteit nem szeretném részletezni, hogyan osztottuk meg a Volkswagen, a Bugatti és a Schrick között. Lényeg az, hogy amikor a W8 és W12-es tapasztalatai alapján ránk bízták a Bugatti Veyront, nem úgy nézett ki, hogy fejlesszetek ki egy motort. Szeletekre bontották a projektet, s az első szelet az volt, addig dolgozzunk, amíg az első fékpadra érett modell meg nem születik. A szerződés aláírása után hét hónappal a fékpadon volt a motor.