A fiatal sofőrök tapasztalatlánságuk és koruk miatt jelentős kockázatnak vannak kitéve, és nem ritkák az általuk okozott balesetek sem, ezért az utóbbi időben egyre több területen merül fel a kezdő jogosítvánnyal vezetők jogosultságainak korlátozása.
És az a fajta tanuló jogosítvány, amiről most az Európai Bizottság tárgyal, Itáliában már régen létezik.
Nem minősül jogsértésnek 2023. január 1-jétől – a rendelkezéseknek megfelelő esetekben –, ha a jármű vezetője nem tartja magánál a jármű vezetésére jogosító vezetői engedélyt, valamint a jármű fogalmi engedélyét. Olvassa el, milyen feltételek szükségesek ehhez!
Ausztrál politikusok egy "extra" jogosítvány bevezetését tervezik, amely felkészíti a járművezetőket a nagy teljesítmény kezelésére – írja a motori1.com.
A jogosítvány drága mulatság Magyarországon, az, elméleti és gyakorlati órák és a vizsgadíjakkal együtt könnyen megközelítheti a 300.000 forintot egy vezetői engedély megszerzése.
A fiatalok közúti halálos baleseteinek megakadályozás érdekében szigorodhatnak a törvények Olaszországban. A legújabb javaslat szerint a sofőr, akinek friss a jogosítványa, csak egy utast szállíthat – írja az auto.it
A korhatárok csökkentése ellen kampányol a legrangosabb európai közlekedésbiztonsági szervezet.
Azok voltak a szép idők…Vagy mégsem? Gyalogos tempóban, évenkénti vizsgával indult a magyar automobilosok élete.
Akinek friss a jogosítványa, két évig kezdő vezetőnek számít. Tóbiás és Balambér mai közlekedési kalandjában nekik mutatunk néhány jó tanácsot, hogy mire figyeljenek.
Az építőipar, a kereskedelem, valamint a mezőgazdaság munkaerő-piaci igényeinek növekedésével az elmúlt években megnőtt a kereslet az olyan munkavállalók iránt, akik különféle gépeket kezeléséhez szükséges tudással és bizonyítvánnyal rendelkeztek.