A Volkswagen úgy döntött, hogy bezárja a nankingi gyárát Kelet-Kínában.
A Li Auto kínai elektromos járműgyártó negyedéves nyeresége és bevétele is nagyobb lett a vártnál.
Nem kell nagy autópiaci specialistának lenni ahhoz, hogy tudjuk, a Trump-kormányzat által berobbantott vámháborúnak komoly következményei lesznek a globális autópiacra nézve, és előfordulhat, hogy az amerikai exportálók húzzák a rövidebbet.
A világon eladott összes NEV, vagyis „újenergiás” autó közel kétharmada kínai volt az idei év első nyolc hónapjában.
Hat év leforgása alatt a felére csökkentek a General Motors autóeladásai Kínában. Az ázsiai ország sokáig a GM számára a leggyümölcsözőbb piac volt, most azonban olyan idők járnak, amikor újfajta és nagyon kemény ottani konkurenciával kell szembenéznie.
Rövid időn belül érkezhet az amerikai elektromos Hummer közvetlen versenytársa a kínai piacon.
Fokozatosan megvágja az autókra és azok alkatrészeire vonatkozó vámok mértékét Kína – jelentette be az ország pénzügyminisztere. Az ázsiai ország ezzel szélesíti a külföldi autógyártók előtt a világ legnagyobb autópiacára vezető utat, s egyúttal enyhíti az Amerikai Egyesült Államokkal meglévő a...
A világ legnagyobb, tavaly több mint 24 millió négykerekűt értékesítő kínai személygépkocsi-piacon jelentős kereslet-eltolódási fejlemények mentek végbe, amelynek egyik nagy nyertese a GM Buick és annak kínai kooperációs partnerei lehetnek.
Egyike az utolsó nyugati gyártóknak a Renault, amely megnyitja kínai autógyárát. Wuhanban, Győr kínai partnervárosában két év alatt húzták fel az új autógyárat.
Európai legnagyobb autógyártója, a Volkswagen és a kínai SAIC cég szombaton Berlinben az elektromobilitás fejlesztéséről írt alá megállapodást. A dokumentumot Jochem Heizman, a VW Kínárt felelős igazgatótanácsi tagja és Chen Zhixin, a SAIC elnöke írta alá. A rendezvényen részt vett Martin...
