Az "európai kei car" szegmens létrehozásának oka a kínai autók térnyerése.
Színes és vidám karakter lesz az új Nissan Micra, ami erősen épít az Európa Év Autója díj győztes Renault 5 E-Tech-re.
Van még piac, ahol fontosabb a megfizethetőség, mint a forszírozott környezetvédelem és a biztonság.
Európába hozhatják a Dacia Spring gyártását, hogy elkerüljék a súlyos vámokat az EU és Kína között.
Emlékeznek erre a kifejezésre? Illetve arra, hogy egy esősebb napon mindig nagyobb a forgalom a városban, és több a mazsola? Mert a hétvégi sofőrök esőben inkább autóval mennek, had szolgálja kényelmüket. Városban, tömegközlekedés helyett ésszerű alternatíva lehet, ha a legolcsóbbat keressük....
Beazonosíthatatlan a típus, hiszen valószínűleg egyetlen márka sem szeretné így látni típusát a polcokon.
És így vette át Kína az európai autók helyét – lehetne ez is cikk címe, amiben épp az derül ki, hogyan veszi át egy kínai rivális hagyományosan sikeres európai autók helyét a piacon.
Egy kicsi, takarékos, praktikus és megbízható kisautót kerestünk, amikor eldöntöttük, hogy idén is kilátogatunk a Rally Croatiara, a horvátok rali világbajnoki futamára.
Már korábban is megírtuk a hírt, hogy érkezik az újkori Lancia Ypsilon elektromos sportváltozata, de most már a logóját is megismerhettük.
Már teljes valójában láthatjuk az MG frissített kisautóját, ami immáron több európai piacon is feltűnhet.