A tanulmányautókat általában azért gördítik színpadra az autószalonokon, hogy meghozzák a kedvet egy jövőbeli modellhez. Azonban ez nem mindig jött össze.
A BMW a világ legnagyobb nemzetközi autószalonján rántotta le a leplet új nagyteljesítményű tesztautójáról. A villámgyors „Heart of Joy” központi számítógép új szintre emeli a jövő BMW modelljeinek menetdinamikai kvalitásait.
A Toyota FT-Me Concept egy kompakt akkumulátoros elektromos jármű, amelyet a változó városi környezet kihívásainak kezelésére terveztek.
A modell a 2008-as Estoque koncepcióautóra épült volna, de az ötletet végül elvetették, helyette a Lanzador crossovert gyártja majd a cég.
A Renault Embleme egy 4,8 méter hosszú kupé SUV lenne, amelyről azt állítja a gyártó, hogy a teljes élettartama során nagyjából 90 százalékkal kevesebb szén-dioxidot bocsátana ki, mint a jelenleg futó Captur.
Az autó az idei Concours d'Elegance-ra lett kipofozva, az olasz Pininfarina által.
A General Motors által készített koncepció megmutatja, hogyan is nézhetett volna ki a Pontiac G8-as szedánja.
A V8-as motorral felszerelt gép valószínűleg az 'LFR' nevet kapja majd, és nagyjából 600 lóerős teljesítményre lesz képes.
A kétezres években megújított Thunderbird testvére lett volna a Lincoln Mark X, kényelmes, luxus belsővel és lehajtható tetővel.
A robot Audija, a Peugeot első SUV-ja és a halról formázott Mercedes is helyet kap a 2000-es évek legfurcsább koncepciói között.