Már 10 márkakereskedés és szerviz foglalkozik a kínai autómárkával piacra lépésének idén júniusi bejelentése óta, cél az országos lefedettség elérése - közölte az importőri feladatokat ellátó Emil Frey Hungary.
A B10-zel a Leapmotor a Magyarországon a személygépjármű-piac 40 százalékát kitevő C-szegmensben is leteszi névjegyét – mégpedig a legdinamikusabban növekvő karosszériatípussal, egy SUV-val.
Újabb Leapmotor típust lepleztek le rövid időn belül, így pedig már nem lehet kétségünk, hogy elkezdték azt az offenzívát, amiről Tavares is beszélt.
Korunk egyik legnagyobb autóipari ex-vezére szerint Kína mentheti meg az európai gyártósorokat és mindössze öt globális konszern élheti túl az évtizedet.
Történet életem első Leapmotor teszthetéről, avagy hogyan jutottam a kezdeti kultúrsokktól a szívfájdító leadásig.
Korábban az európai márkák alapítottak autógyárat, Kínában. Most egészen más üzleti húzásról van szó: az európai Stellantis, a PSA-Citroën csoportot és a Fiat-Chryslert egy ernyő alatt egyesíti és közös vállalatot alapított a kínai Leapmotorral.
Nem-nem. Nem kell még egy kávét innod. Jól olvasod. A Leapmotor egyre jobban ráérez, hogy miként szerettesse meg magát velünk itt Európában.
Nem ok nélkül fektettek be csillagászati összeget a zaragozai akkumulátor gyárba.
Miközben az európai autógyártók egyre inkább elmozdulnak a hagyományos kaszni formáktól, addig a kínaiak nem félnek visszatérni a bevált receptekhez.
Még csak most debütáltak az európai piacokon, de máris új modellel jelentkezik a Müncheni Autószalonon a Leapmotor.

