Kicsi a világ: szoktuk mondani, amikor egy rég nem látott ismerőssel találkozunk. De ki gondolta volna, hogy egykori Malév gépek a mai napig Ferihegyen teljesítenek szolgáltatot.
A Budapest és Szöul közötti új, közvetlen összeköttetéssel, illetve számos budapesti ráhordó járat beindításával a LOT azt a piaci rést tölti be, amelyet a Malév hagyott maga után 2012-es csődje után, és ebben a lépésében a magyar kormány is támogatja – nyilatkozta Rafal Milczarski, a LOT Polish...
Több hónapos jogi procedúra zárult le nemrégiben: a Légiközlekedési Kulturális Központ (LKK) tulajdonába kerül az Aeroparkban látható HA-MOG lajstromjelű Il-18-as.
Több mint húszéves Malév-reklámtábla került elő a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, a tábla a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeumba kerül - közölte a Budapest Airport (BA) vasárnap.
Két héttel azután, hogy a Malév első Tu-154-es repülőgépe visszakapta régi-új, 1973-as festését, a Légiközlekedési Kulturális Központ a vállalat legendás főpilótájáról, Dr. Fülöp Andrásról nevezte el a 45 évvel ezelőtt Budapestre érkező HA-LCA lajstromjelű gépet.
Újrafestette a Légiközlekedési Kulturális Központ (LKK) a Malév első Tupoljev Tu-154-es repülőgépét, amely 45 évvel ezelőtt érkezett meg Szamarából Budapestre.
- A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren a repülőgépek földi kiszolgálását végző Malév GH (Ground Holding) Földi Kiszolgáló Zrt. szerint a társaság pénzügyi helyzete stabil, és célegyenesbe ért a reorganizáció.
- Öt évvel ezelőtt, 2012. február 3-án reggel 6 órakor állt le 66 év működés után a Malév. A nemzeti légitársaság utolsó járata, az MA745-ös Helsinkiből háromnegyed tízkor landolt Budapesten.
A felszámolás kezdetekor kétszázmilliárd forintot is meghaladó hitelezői igényt becsültek a Malév ügyeit ismerők, ám a hitelezők egyetlen fillért sem látnak.