Ismét kiadta éves megbízhatósági felmérésének eredményét a brit What Car? autós magazin. A több mint harmincezer autós tapasztalatait kirajzoló kutatás újfent igazolja, hogy van olyan márka, amivel nem lehet melléfogni, ha meghibásodások nélküli autózásra vágyunk.
A francia Le Figaro napilap műszaki ellenőröket kérdezett az autók megbízhatóságáról, a különböző autómárkákkal szerzett tapasztalataikról. A vélemények egybehangzóak voltak: legyen japán, de leginkább Toyota.
Az újonnan megvásárolt autókkal előforduló hibalehetőségek számát és jellegét elemezve idén tizenötödik alkalommal bizonyult a legjobbnak a Lexus a J. D. Power IQS felmérésén.
Egyre romlik az új autók megbízhatósága: ez az aggasztó végkövetkeztetése a J. D. Power idén 36. alkalommal elvégzett megbízhatósági felmérésének (Vehicle Dependability Study), de azért most is voltak eminensek.
A brit What Car? folyóirat szokásos monstre olvasói felmérésén közel 30 ezer tulajdonos mesélt az autójával szerzett tapasztalatokról. Mindössze két típus ért el 100%-os megbízhatóságot: az első generációs Lexus NX és a Toyota Aygo X.
A Consumer Reports piacelemző és fogyasztóvédelmi szervezet első ízben végzett felmérést az 5-10 éves használt autók megbízhatóságáról. Az öt legjobb márka japán, az öt legrosszabb amerikai.
A HotCars tekintélyes amerikai autós magazin összeállította a „legelnyűhetetlenebb” terepjárók és crossoverek listáját. A legstrapabírónak mondott autókban az a közös, hogy akár 500 ezer mérföldet, vagyis közel 800 ezer kilométert is képesek megtenni komolyabb javítás nélkül, legalábbis a...
A brit Auto Trader webhely versenyén a szavazók immáron sorozatban negyedik alkalommal, 2023-ban is a Lexus mellett döntöttek amikor arra a kérdésre keresték a választ, hogy melyik autómárkát találják a legmegbízhatóbbnak. Idén több, mint 220 ezren szavaztak a Lexusra, jól mutatva, hogy a...
A brit What Car? magazin olvasói sorban hetedik alkalommal választották meg a Lexust a piac legmegbízhatóbb márkájának. Az eredmény nem csupán a hibák hiányáról szól, hanem az ügyfélpanaszok gyors és hathatós kezeléséről is.
A brit What Car? szakfolyóirat felmérésében több mint 14 ezer autós számolt be az elmúlt egy évben előforduló meghibásodásokról. A dobogóra a Lexus mellett a Toyota is felkerült.