A globális autóipar gyengül, de számunkra rosszabb hír, hogy a német autógyártók egyre nehezebb helyzetbe kerülnek. Úgy tűnik, a bőséges esztendőknek vége van.
Egy tanulmány szerint a következő tíz évben begyorsulhat a munkaerő leépítése, hiszen nem csak a kereslet kisebb, de az alkatrészek száma is csökken a villanyos korszakban.
Szodfridt Imre a családi hagyományokat követve gépészmérnöki végzettséget szerzett. Bár rövid ideig a Csepel Motorkerékpárgyárnak is dolgozott, de legnagyobb eredményeit, így a duplakuplungos váltót is a német autóipar szolgálatában tudta megvalósítani.
A német autógyártók és beszállítóik a csökkenő kereslet miatt pesszimistán tekintenek a következő hónapokra
Lényegesen több elektromos autót gyártottak Németországban 2021-ben – a legtöbbet exportra – írja az automobilwoche.de
Csak az autóipar dolgozóinak kisebb része vár sikeres új évet Németországban. Ez volt az Automobilwoche felmérésének eredménye.
A Német Járműipari Szövetség (VDA) az idei évben az újautó regisztrációk számának jelentős fellendülésére számít Németországban. A szövetség elnöke, Hildegard Müller optimista: a chipválság tetőpontja az iparág mögött – hangzott el a szövetség éves sajtótájékoztatóján – írja az automobilwoche.de...
Az elektromos hajtású autóknak köszönhetően nőtt a német autóipar exportbevétele tavaly, az alkatrészhiány miatt lecsökkent volumen ellenére is, de a válság előtti szintet még nem érte el német szövetségi statisztikai hivatal, a Destatis csütörtöki jelentése alapján - írja az MTI.
Augusztusban a vártnál jóval nagyobb mértékben csökkent a német ipari termelés az előző havihoz képest a német szövetségi statisztikai hivatal, a Destatis csütörtöki jelentése alapján - írja az MTI.
A német autóiparral kapcsolatos hírekben gyakran említik az IG Metall nevű szakszervezetet. Az utóbbi időben elsősorban a Tesla óriásgyára körül kialakult vita miatt hallani sokat róluk.