2025. szeptember 16–22. között zajlott az Európai Mobilitási Hét, amelynek központi üzenete a „Közlekedés mindenkinek” volt. A kampány célja az volt, hogy a közlekedés mindenki számára hozzáférhetővé, biztonságossá és fenntarthatóvá váljon.
A szomszédsági szintű várostervezést népszerűsítő „15 perces város” modellt követve a svédországi „egyperces város” koncepció célja a parkolóhelyek újratervezése a városokban.
Nemzetközi start up-ok már a COVID-19 utáni okosváros közlekedési megoldásait tervezik.
A közlekedési szakemberek egy csoportja szerint a koronavírusnak igenis vannak pozitív hatásai is. Mutatjuk, mire gondoltak.
A világ legzöldebb, leginnovatívabb autógyártójaként és vezető mobilitási szolgáltatójaként ismert Toyota és a KDDI új üzleti és befektetési szövetség létesítéséről állapodott meg: a két vállalat egy olyan társadalom létrehozásán dolgozik, ahol a városok, az otthonok és az autók az...
Az ausztriai Felsőőr egy próbaprojekt résztvevőjeként a közelmúltban öt e-töltőállomást telepített a Vasút utcában/Bahnhofstrasse - írja az orf.at