Centire vágott, szisztematikusan beállított méregzöld gyep, foltmentes feljáró és pormentes garázs. Ha Németországban járok, mindig megcsap az itthonról csak németes precizitásnak hívott mentalitás valódisága, ami az ilyen apróságokban is megnyilvánul. De még soha, bármennyi sör elfogyasztása...
Vártam már a találkozót az új Q3-mal, ami valóban rendkívül sokat fejlődött elődjéhez képest. Mutatós külső, élére vasalt belső, kényelem. Csak hajtásláncból választanék másikat.
Már több, mint 40 éve, hogy az Audi elindította a legendássá vált „sorötös” motorjainak gyártását. Az Audi TT RS-be építik be azoknak az ősmotoroknak az ükunokáját, a 2,5 TFSI 2. generációját. A markáns fejlesztéseken átesett motor 400 lóerős, és könnyebb elődjénél.
Az Audi A5-ös csúcsmodellje immáron Sportback kivitelben is elérhető az USA-beli és kanadai piacokon. A praktikusabb farvégződés tágasabb hátsó sorral és nagyobb csomagtartóval jutalmazza a tulajdonosokat, amely a mindennapi használat során jelent előnyt.
Az Audi Hungaria munkatársai elkészítették a 3 milliomodik hathengeres TFSI erőforrást. A 310 LE teljesítményű háromliteres hathengeres TFSI EVO jubileumi motort Neckarsulmban, egy Audi A7 modellbe építik be.
A legkisebb négykarikás lépcsőshátúval immár négytagúvá gyarapodott az A3-as modellcsalád. A klasszikus formát ezúttal a nagyobb testvérekből származó technológiai tartalommal töltötték meg, mégis felmerül sokakban a kérdés: a stílust vagy a praktikumot válasszam?