A Toyota idén is kitett magáért a SEMA Show-n. Ez az a Las Vegas-i autós őrület, ahol minden évben tuningcégek, gyártók és mérnökzsenik próbálják bebizonyítani, hogy a józan ész nem feltétlenül akadálya az innovációnak. Itt születnek a legmerészebb ötletek, a legvadabb koncepciók, és...
Jelentős műszaki és esztétikai fejlesztésekkel folytatja pályafutását a Corolla modellcsalád magas építésű tagja, amely idén ősztől a vadonatúj GR Sport kivitelben is elérhető lesz.
Nagyot jól sikerült a Toyota ötödik generációs hibrid hajtáslánca. A Corolla Cross legerősebb, legnehezebb változata is megelégszik 4,6 liter benzinnel 100 kilométerenként. Miért kéne villanyautóra cserélni? De még a konnektoros hibrid is értelmetlen...
Két új SUV-modelljével újabb lépést tesz a Toyota a villamosítás felé, az egyik ötödik generációs hibrid, a másik a márka első akkus-elektromos modellekhez fejlesztett padlólemezére épül. Mégis kérdőjeleket ébreszt, hogy valóban tíz-húszmilliós „népautók” lennének a fenntarthatóság...
Tavaly nyáron thaiföldi, belpiacos modellként jelent meg, és nem tűnt többnek kuriózumnál. Mostantól azonban Japánban is kapható, és ezzel rögtön az érdeklődés középpontjába ugrott a Corolla Cross, a Toyota egyedi karakterű kompakt szabadidőjárműve.