A Toyota bejelentette, hogy a frissített modellt április 8-tól lehet megvásárolni Japánban. A minden részletében javított új verzió drágább lett elődjénél, de a legtöbbet a különleges festésű és technikájú Sébastien Ogier Editionért és a Kalle Rovanperä Editionért kell fizetni.
Egy angol tuningcég a bő kétszeresére emelte a Toyota raligyökerekkel rendelkező hot hatch-ének teljesítményét, de ehhez az eredeti vételár közel háromszorosát kellett még rákölteni az autóra.
Három hengerből közel 270 lóerő? Normális? Nem, de a Yaris GR ettől még jelenleg az egyik legizgalmasabb autó a piacon. Ha azt nézzük, hogy 12,4 millióért azt adja, amit máshol csak 30 millióért kapunk meg, akkor igen, ez a normális. Teszten a ...
2022-től a szabályzatnak megfelelően hibrid Rally1-es versenyautók lépnek a jelenlegi WRC csúcskategória helyébe. A Toyota már a finomhangolást végzi GR Yaris alapú konstrukcióján.
Néhány hónappal a bemutatkozása után gyakorlatilag várólista alakult ki a Rally Világbajnokság (WRC) tüzében kovácsolódott Toyota GR Yarisra - a 261 lóerős háromhengeres turbómotor és négykerékhajtás meggyőző.
A vadonatúj, negyedik generációs Toyota Yaris megismételte az első generáció 21 évvel ezelőtti győzelmét, és elnyerte Európa talán legrangosabb autós szakmai elismerését, az Év Autója díjat.
A világ talán legismertebb autós folyóirata, a brit Top Gear letesztelte, és maximális pontszámmal értékelte a Toyota GR Yarist. A lap közel három évtizedes fennállása óta ez mindössze a hatodik olyan autó, amely 10 ponttal zárta a megmérettetést – és az első, amelyet hétköznapi érdeklődők is...
Ha azt gondoltuk, hogy a 260 lóerős GR Yarisnál nincs feljebb, tévedtünk: a Toyota már a Nürburgringen teszteli az autó továbbfejlesztett változatát.
Az október 16-18-án megrendezett Goodwood SpeedWeek futamsorozaton a GR Yaris és a GR Supra is pályára lépett, a TOYOTA GAZOO Racing (TGR) pedig látványos közvetítésben osztotta meg a történteket a világ virtuális nagyközönségével.